کد خبر: ۳۷۰۶۹۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بابت اتفاقاتي كه در انزلي براي برخي هوادارانمان رخ داد ناراحت شدم و اميدوارم مسئولان مربوطه به اين اتفاقات رسيدگي كنند.

به گزارش پایگاه 598، علي‌اكبر طاهري در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد اتفاقات حاشيه‌اي بعد از بازي تيمش مقابل ملوان و مورد ضرب‌وشتم قرار گرفتن تعدادي از هواداران پرسپوليس اظهار داشت: در هر صورت با توجه به اينكه فضاي بسيار خوبي كه بر فوتبال كشور حاكم است و ليگ در اوج جذابيت و هيجان برگزار مي‌شود، خوشايند نيست چنين اتفاقاتي را در ورزشگاه‌ها شاهد باشيم و شخصاً بابت اتفاقاتي كه براي تعدادي از هوادارانمان رخ داد، ناراحت شدم. اميدوارم مسئولان مربوطه به‌سادگي از كنار اين مسئله نگذشته و بررسي‌هاي لازم در اين مورد انجام شود.

وي در واكنش به مصاحبه‌هاي برخي بازيكنان ملوان مبني بر اينكه اراده‌اي حاكم است تا پرسپوليس قهرمان ليگ شود، يادآور شد: در اين مورد ما قضاوت را به كارشناسان واگذار مي‌كنيم. شخصاً به‌عنوان يك هوادار فوتبال اتفاقات داوري بازي ديروز (شنبه) را از زاويه ديگري ديدم، اما مطمئناً كارشناسان بهتر مي‌توانند در اين مورد قضاوت كنند. شدت و هيجان بازي‌ها باعث مي‌شود برخي بازيكنان در پايان بازي مصاحبه‌هايي را انجام دهند، اما انتظار ما اين است كه نفرات اسم‌ورسم‌دار و باتجربه تيم‌ها طوري صحبت كنند كه ايجاد كدورت نشده و تهمت‌هايي نيز به تيم بزرگي چون پرسپوليس زده نشود.

طاهري در پاسخ به اين سؤال كه پيروزي پرسپوليس مقابل ملوان تا چه حد اين تيم را به قهرماني نزديك كرده است، عنوان كرد:  من قلباً به اين سؤال پاسخ مي‌دهم. تيم ما توان قهرمان شدن را دارد و با همت همه و به اميد خدا مي‌توانيم در پايان فصل جشن قهرماني بگيريم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه راجع به پيش‌بيني‌اش از دربي 82 نيز گفت: حساسيت بازي‌هاي هرچه جلوتر مي‌رويم بيشتر مي‌شود و دربي نيز از حساسيت خاص خودش برخوردار است. بازيكنان و مربيان پرسپوليس هم نهايت تلاش خود را انجام مي‌دهند تا در ديدارهاي باقي‌مانده برنده از ميدان بيرون بياييم و در پايان فصل ان‌شاءالله به آنچه مي‌خواهيم برسيم.

وي در پايان در مورد تمهيداتي كه باشگاه پرسپوليس براي دربي انديشيده است، خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي‌هايي براي دربي انجام داده‌ايم. در يكي دو روز آينده با مسئولان مربوطه در اين مورد جلساتي را برگزار خواهيم كرد تا ان‌شاءالله بتوانيم به نحو احسن دربي را برگزار كنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها