کد خبر: ۳۶۹۵۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
حاصل ۴۵ دقیقه مغالطه ی آقای عراقچی به عنوان رئیس برجام در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه ۲ سیما ، ایشان برای توجیه بدعهدی شیطان بزرگ بود.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاصل ۴۵ دقیقه مغالطه ی آقای عراقچی به عنوان رئیس برجام در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه ۲ سیما ، توجیهی برای بدعهدی شیطان بزرگ بود.
 
وی در طول مدت زمان گفتگو به زبان های مختلف به توجیه و دفاع از بدعهدی آمریکایی ها پرداخت و گفت: ما می دانستیم که آمریکایی ها بدعهدی خواهند کرد و باید با آنها در طول زمان برای رفع تحریم ها مذاکره کنیم. ما باید بپذیریم که شرکت های آمریکایی به عنوان بخش خصوصی تابع حاکمیت آمریکا نیستند! ما باید بپذیریم که تحریم معاملات دلار در مسیر سوئیفت جزء تحریم های اولیه است ! رئیس جمهور اتریش نسبت به سوئیفت اطلاعات کافی ندارد! پولهای ما در اختیار بانکهای اماراتی است و قابل خرج کردن و خرید است. اگر می خواهیم شرکت های آمریکایی و... به ما اعتماد بکنند و حاضر به سرمایه گذاری شوند و مذاکرات فعلی ما که از مذاکرات قبلی کمتر هم نیست به نتیجه برسد و تحریم ها زودتر لغو شود لازم است صدا و سیما از برجام انتقاد نکند ، رسانه ها انتقاد نکنند و خلاصه همه و همه همراهی کنند تا شرکت های اروپایی و آمریکایی (به ما لطف کنند) به ما اعتماد کنند و حاضر به سرمایه گذاری در ایران شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
۴
۰
دمت گرم عباس اقا ! کم نمیاری . هسته ای را که جمع کردین و با سیمان پر کردین و تا تونستین خودتان و رئیستان به همه فحش دادین و حالا هم میگین همه خفه شن ! از مردم و تا صدا و سیما و بقیه . این فیلم هندی که نیست تا اخرش خوب باشه بلکه دشمنی استکبار جنایتکاره با ایران و اسلام و با برجام و این حرفها کار درست نمیشه .
پاسخ
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
از کی تا حالا خارجی ها به صدا وسیما و اخبار و تفاسیرش گوش میدهند که با نتیجه گیری از برنامه ها از سرمایه گذاری در اران منصرف شوند!!!
یعنی خودشان نمیدانند و نمیفهمند و دسترسی به اخبار و اطلاعت درست و موثق ندارند ؟ لنگ تجزیه و تحلیل ما هستند!؟
اصلا این خارجیها کی فارسی یاد گرفتند و این همه فارسی شون پیشرفت کرده !!!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها