کد خبر: ۳۶۹۵۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
​گزارشهای دریافتی در خصوص عملکرد بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال ٩٤ و ایام تعطیلات آغازین سال ٩٥ حاکی از رضایت عمومی از خدمات این بانک است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رفاه هموطنان در سراسر کشور نسبت به برنامه ریزی و اتخاذ تدابير لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتريان اقدام نموده بودو  در این راستا با تمهيدات انديشيده شده ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق سامانه های الکترونیکی، علاوه بر افزايش زمان ارايه خدمات در شعب خود در روزهای پایانی سال ٩٤حدود٧٠٠ شعبه را به عنوان شعب کشیک آماده خدمات رسانی به هموطنان نمود و همچنین تعداد ٣٧٦ شعبه این بانک نیز برای ارائه خدمات در روزهای٢و ٣ و ٤ فروردین ماه ٩٥ تجهیز شده بودند که گزارش های اخذ شده در رابطه با عملکرد این شعب و همچنين گزارش های آماری مربوط به  درگاه های پرداخت شامل: خود پردازها، دستگاه های پایانه فروش، بانکداری اینترنتی، همبانک، همراه بانک و ... حاکی از رضایت عمومی و خرسندی هموطنان از خدمات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران بوده است.

شایان ذکر است این بانک به منظور افزایش دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی نسبت به نصب و راه اندازی حدود ٥ هزار دستگاه خودپرداز در سراسر كشور، صدور بيش از٥٦ میلیون انواع کارت الکترونیکی، نصب ٣٩٠ هزار پایانه فروشگاهی و انجام روزانه حدود ٢٤ میلیون تراکنش الکترونیکی سهم به سزایی در توسعه و تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی کشور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها