کد خبر: ۳۶۷۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
در فیلمی که تروریست های وهابی از سوریه مخابره کرده اند کارت پایان خدمت 5 نفر از زائران غیرقانونی ایرانی به عنوان سند عضویت در سپاه نمایش داده می شود!
"صراط" - تیم رسانه ای حامیان شورشی ها در سوریه؛ روز گذشته با پخش یک فیلم ضبط شده از 5 نفر از هم وطنانمان، در سناریویی مضحک مدعی شد این افراد برای مبارزه و سرکوب قیام های مردمی(!) وارد کشور شده اند.
 
به گزارش سرویس سیاسی صراط؛ در این فیلم که به گفته خود کاربران بعضی از این شبکه ها مشکوک و ساختگی به نظر می رسد با استناد به کارت عضویت در سپاه این 5 نفر ادعایی مطرح می شود که به داستانهای طنز شبیه است.
 
طبق اعلام سخنگوی وزارت خارجه افراد ربوده شده توسط كاروان های بدون مجوز به سوریه سفر کرده بودند.

ربایندگان با متوقف کردن اجباری اتوبوس حامل زایران ایرانی، 5 مرد را با خود بردند و زنان را در جاده رها کردند.
 
با دستگیر شدن تعداد زیادی از چریک های وهابی عربستان سعودی در سوریه که مسلحانه با دولت بشار اسد می جنگیدند، بعید نیست که این اقدامات تلافی جویانه و مضحک برای تهیه خوراک رسانه هایی مانند العربیه؛ الجزیزه و بی بی سی عربی و ... ادامه جنگ روانی جهانی صورت گرفته باشد.
 
مسلما دستگاه های امنیتی منطقه مطلع هستند که ایران حتی اگر بخواهد اقدامی در یک کشور درگیر با گروه های تروریستی مسلح انجام دهد نیرو به صورت بی دفاع و آن هم در یک دسته کوچک 5 نفری اعزام نخواهد کرد. علاوه بر آن احمقانه ترین شکل ارسال کماندو به یک کشور این است که "کارت شناسایی" سازمانی نیرو را همراه وی گسیل کنند! هر چند این بار کارت پایان خدمت این زائران به عنوان سند حضورشان در سپاه به جهانیان ارائه می شود!
 
از اصول اولیه عملیات در خارج از کشور؛ تهیه هویت غیرواقعی و قابل باور در منطقه عملیات  است. هر کس 3 ماه دوره آموزشی خدمت را گذرانده باشد از این موضوع مطلع است!
سخنگوی وزارت خارجه كشورمان روز ۵شنبه ربودن زائران ایرانی را محكوم كرد و از مسوولان دولت سوریه خواست تا همه امكانات خود را برای آزادی هر چه سریع تر آنها به كار گیرد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها