به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ايران، ایجاد وفاداری، افزایش تعاملات مشتریان در
بخش های منابع، مصارف و بانکداری الکترونیک از جمله اهداف مشخص مترتب بر
این رویکرد است و در مرحله آغازین تعیین سطح بر پایه میزان اعتبار کسب شده
از بخش منابع ملاک عمل قرار می گیرد و در پی آن امکان تاثیر گذاری
امتیازات کسب شده توسط مشتری درسایر بخش های و تعیین سطح مهیا خواهد شد.
بر
اساس این گزارش عملکرد مشتریان متناسب با میزان منابع و نوع حساب آنها در
زیر بخش های پانزده گانه نظیر قرض الحسنه جاری ریالی و ارزی،قرض الحسنه پس
انداز ریالی و ارزی، گواهی سپرده، گنجینه سپهر و سپرده های کوتاه و بلند
مدت ارزی در پایان هر ماه محاسبه و میانگین سه ماهه عملکردشان مبنای سطح
بندی قرار می گیرد.
کسب حداقل ٢٠ امتیاز به عنوان معدل٣ ماه برای احراز
پایین ترین سطح که مشتمل بر سطح عادی یک می باشد، ضروریست و احراز عالی
ترین سطح با عنوان پلاتینیوم در بازه زمانی گفته شده منوط به کسب حداقل هفت
هزار امتیاز می باشد.
صدور کارت VIPویژه مشتریان، معافیت از پرداخت
کارمزد سامانه ساپتا، کارت خرید اینترنتی، خدمات امداد خودرو، بیمه درمان
تکمیلی، برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی، خدمات پایش سلامت و ارایه
تورهای لوکس جهانگردی در زمره افزونه های تشویقی برای سطوح مختلف اعضای
باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران است.
همچنین از ابتدای سال آینده
کلیه مشتریان بانک صادرات اعم از حقیقی و حقوقی از امکان ثبت نام در
سامانه و شرکت در سطح بندی باشگاه مشتریان بزرگترین بانک بورسی کشور
برخوردار می شوند وعملکرد تمام مشتریان طبق الگوی باشگاه مشتریان به صورت
ماهانه محاسبه و سطح بندی برای کلیه مشتریان انجام می شودو امکان استفاده
از افزونه های تشویقی پس از سپری شدن سه ماه برای همه مشتریان اعم از حقیقی
و حقوقی فراهم می شود.
شايان ذكر است اطلاعات و جزییات بیشتر در این
خصوص در سایت باشگاه مشتريان بانک صادرات ايران به نشانیclub.bsi.ir قابل
دسترس می باشد.