کد خبر: ۳۶۷۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با امضای طوماری 120 متری حمایت همه جانبه خود را از بیداری شکل گرفته در منطقه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام احمدرضا ربانی، مسؤول جمعیت طلاب حامی بیداری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در یک حرکت خودجوش و با امضای طوماری 120 متری حمایت همه جانبه خود را از بیداری اسلامی در منطقه اعلام کردند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه حمایت طلاب از مسلمانان منطقه خاطر نشان کرد: امروز خوشبختانه بیداری اسلامی در کشورهای همسایه رخ داده است و ما به عنوان حامیان این بیداری باید حمایت‌های خود را به شکل‌های مختلفی اعلام بداریم.

حجت‌الاسلام ربانی خاطر نشان کرد: جمعیت طلاب حامی بیداری اسلامی با همکاری معاونت بین الملل حوزه‌های علمیه و بسیج مدرسه علمیه فیضیه ‌با نصب طومارهایی به سه زبان عربی، ‌انگلیسی و فارسی در حمایت از بیداری اسلامی و جوانان انقلابی کشور‌های مصر، تونس،‌ بحرین،‌ لیبی،‌ یمن، لبنان،‌ فلسطین در مدارس علمیه دار‌الشفا و فیضیه حمایت خود را از این بیداری‌ها اعلام داشته‌اند.

وی یادآور شد: امروز حوزویان وظیفه دارند به ندای مظلومیت مسلمانان در بند حکومت‌های جنایتکار پاسخ بگویند و خوشبختانه تاکنون نیز چنین بوده است به گونه‌ای که در همان روز نخست نصب این طومار، استقبال بی‌نظیری را از طلاب و روحانیان و استادان حوزه شاهد بودیم.

این طلبه بسیجی تصریح کرد: با اشاره به حضور هزاران جوان از کشورهای منطقه در اجلاس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی، این طومار‌ها پس از امضای طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در این همایش به نمایش گذاشته خواهد شد تا دلگرمی بیشتر را برای این جوانان ایجاد کند.

لازم به ذکر است، در متن این طومار آمده است: ما طلاب حوزه‌های علمیه جمهوری اسلامی ایران با عنایت به وصایای امام خمینی(ره) و پیروی از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جوشش بیداری اسلامی را به مردم مسلمان و مظلوم منطقه تبریک گفته و ایستادگی ایشان را در مقابل حکومت‌های ظالم و مستبدی که احترامی به مردم خود نمی‌گذارند و قوانین اسلامی و انسانی را رعایت نمی‌کنند ارج می‌نهیم، دستشان را به یاری می‌فشاریم و تاکید می‌کنیم تا رسیدن به نتایج و اهداف انقلاب در کنارشان خواهیم ماند و از هر کوششی برای یاری ایشان فرو گذار نخواهیم کرد. تا در آینده‌ای نزدیک هیمنه‌ پوشالی استکبار جهانی و دنبال روان حقیرشان درهم شکسته شود و امت اسلامی چونان ید واحد، قوی و شکست ناپذیر جلوه نماید.

در پایان اعلام می داریم که راه ما همان راه شهیدای عزیز امت اسلامی است و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم و العاقبه للمتقین.

شایان ذکر است، نخستین اجلاس بین‌المللی "جوانان و بیداری اسلامی" نهم و دهم بهمن ماه از سوی دبیرخانه اجلاس بیداری اسلامی با هدف تبیین نقش جوانان در رسیدن انقلاب‌ها به اهداف خود در تهران برگزار می‌شود.
گفتنی است، جوانان، چشم‌انداز و افق‌های آینده بیداری اسلامی و همچنین انقلاب اسلامی، الگوها، دستاوردها، جوانان و موج بیداری اسلامی از جمله محورهای این اجلاس دو روزه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها