کد خبر: ۳۶۶۳۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه ٢٢١ نماینده مجلس دهم مشخص شدند، گفت: نماینده باقی مانده از بین ١٣٨ نفر انتخاب خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری که صبح امروز(چهارشنبه) در وزارت کشور برگزار شد در تشریح عملکرد ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: سال ٩٤ که سال همدلی و همزبانی مردم و دولت نامگذاری شد، در ٧ اسفند امسال این شعار تحقق عملی پیدا کرد و حضور مردم در انتخابات نشان داد که مردم همانند روز اول انقلاب به آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودهای رهبری پایبندی کامل دارند.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات که شامل دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد. شکایات بسیار اندک بوده و یک انتخابات‌ باشکوه و واقعاً بی حاشیه‌ای برگزار شد.

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن قدردانی از کلیه خبرنگاران، نمایندگان فعلی مردم در مجلس، مسئولان، سران قوا و برگزارکنندگان انتخابات در دروه های گذشته به آخرین آمار منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تا امروز ٢٢١ نماینده مجلس دهم مشخص شده‌اند. ٦٩ نماینده هنوز مانده‌اند که از بین ١٣٨ نفر انتخاب خواهند شد.

مقیمی خاطرنشان کرد: در تاریخ 94/1/23 با احکام وزیر کشور، ستاد انتخابات را تشکیل دادیم که حدود ٣ جلسه تا زمان برگزاری انتخابات در این ستاد تشکیل شد که ٢ هزار ١ مصوبه را در این مدت داشتیم. همچنین حدود ٩ جلسه استانی که شامل ٦ هزار ٧ تصمیم استانی بود، برگزار کردیم.

وی ادامه داد: دو همایش سراسری با حضور همه مسئولان اجرایی انتخابات را برگزار کردیم که روسای جمهور و مجلس و دبیر شورای نگهبان از سخنرانان این مراسم بودند که نظرات آنها بسیار راهگشا بود.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: در ادامه ناظران و مجریان انتخابات با رهبر انقلاب دیدار کردند و از رهنمودهای ایشان بسیار استفاده کردیم.

این خبر تکمیل خواهد شد...
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها