کد خبر: ۳۶۵۸۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی خود را بهترین دوست این رژیم خوانده و گفت: «نتانیاهو ۱۰۰ درصد درست می‌گوید».

به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات 2016 آمریکا ضمن رد انتقادها درباره مواضعش در قبال مذاکرات سازش، گفت که او «بهترین دوست اسرائیل» است.

«دونالد ترامپ» در یک مصاحبه با رسانه صهیونیستی تصریح کرد: «دوستی من با اسرائیل قویتر از همه نامزدهای دیگر است».

او به «اسرائیل هیوم» گفت :‌ «من خواهان انعقاد توافق صلح بین اسرائیل و فلسطینیان هستم. صلح ممکن است حتی اگر برای حصول آن به سخت‌ترین و مشکل‌ترین توافق نیاز باشد. تا آنجایی که من می‌فهمم اسرائیل هم به توافق صلح علاقه دارد».

ترامپ افزود:‌ «من نمی‌گویم که موفق خواهم شد و یا اینکه توافق بین اسرائیل و فلسطینیان در دسترس است اما می‌گویم من می‌خواهم تلاش کنم. البته برای حصول توافق فلسطینیان باید علاقه نشان دهند چرا که حصول توافق کمی سخت خواهد بود اگر طرف مقابل واقعا خواهان صحبت با شما نباشد».

نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 ادامه داد:‌ »شما در اسرائیل دچار اشتباه نشوید من اکنون بزرگترین دوست شما هستم. دختر من با یک یهودی که طرفدار و حامی مشتاق اسرائیل است،‌ ازدواج کرده است».

او با اشاره به برجام گفت: «به این فکر کنید که بر اساس این توافق ایران 150 میلیارد دلار دریافت کرد و اینکه آنها(دولت اوباما) بدون صحبت با اسرائیل آن را امضا کردند. از نظر من این توافق بدترین چیزی بود که تاکنون برای اسرائیل اتفاق افتاد».

ترامپ با بیان آنکه اوباما «بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ برای اسرائیل» بوده است، افزود: «ببینید که چقدر نخست‌وزیر نتانیاهو هر وقت که از واشنگتن دیدار می‌کرد، ناامید می‌شد. همه ادعاهای نتانیاهو درست هستند او 100 درصد درست می‌گوید».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها