کد خبر: ۳۶۵۳۶۷
زمان انتشار: ۰۶:۴۱     ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
در این همایش در حضور غلامعلی حداد عادل، مهرداد بذرپاش و قریشی از اعضای ائتلاف اصولگرایان و مهدی چمران رئیس و حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران، از یک خانواده شهید مدافع حرم نیز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا: همایش بزرگ عطر یاس با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ائتلاف اصولگرایان، اعضای شورای شهر و بیش از 2 هزار نفر از مردم شهر تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

در این همایش در حضور غلامعلی حداد عادل، مهرداد بذرپاش و قریشی از اعضای ائتلاف اصولگرایان و مهدی چمران رئیس و حبیب کاشانی عضو  شورای شهر تهران، از یک خانواده شهید مدافع حرم نیز تقدیر شد.

 

حداد عادل: باید مجلسی تشکیل دهیم که انگلیس را خار و خفیف کند

 

غلامعلی حداد عادل سرلیست حزب ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اعضای این جریان برای دست یابی به وحدت فقط یک لیست واحد ارائه کرده اند، اظهار داشت: این اقدام به منظور جلوگیری از سرگردان شدن هواداران و حامیان جریان اصولگرا صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: در فهرست اصولگرایان بیش از 20 نفر استاد دانشگاه وجود دارد. 15 نفر از اعضای این لیست جزو خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان هستند و 15 نفر در سطح رئیس قوه، معاون رئیس جمهور و وزیر شرکت دارند. نکته بارز این لیست نیز حضور 10 متخصص و استاد اقتصاد است.

وی با بیان اینکه اصولگرایی در ادامه راه شهدا، امام و مقام معظم رهبری قرار دارد، عنوان کرد: در شرایطی که این روزها در تبلیغات انتخاباتی اسم اصولگرایان را تندرو و جنگ طلب خطاب می کنند، امروز مقام معظم رهبری پاسخ این تهمت را دادند.

حداد عادل در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: امیدوار هستیم مجلسی تشکیل شود که عزت میهن اسلامی را دوچندان کرده و استعمار پیر انگیس را خار و خفیف کند. انگلیسی که این روزها تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مردم به آیات جنتی، یزدی و مصباح رای ندهند، اما مردم دشمن را ناامید می کنند.

 

چمران: مگر مفتی سعودی رنگ انتخابات را هم دیده است؟

 

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در همایش جمعیت آبادگران ایران اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از 1400 شکل گرفت و در مقابل دنیای استکباری که قصد زمین زدن انقلاب مردم را داشت، ایستاد اما بازهم پیروزی با ملت ایران بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز عربستان هم بر علیه ایران شبکه فارسی زبان تاسیس کرده، عنوان کرد: شنیدیم مفتی آل سعود عنوان کرده که مردم ایران به جنتی، مصباح و یزدی رای ندهند. مگر مفتی سعودی رنگ انتخابات را هم می بیند که این آیات را رد می کند و برای مردم ایران تصمیم گیری می کند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اینگونه تبلیغات علیه جریان اصولگرا قطعا نتیجه عکس خواهد داد و امام راحل هم فرمودند وقتی دشمن از شما تعریف کرد ببینید کجای کارتان اشتباه بوده که آنها از شما تعریف می کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امروز وظیفه بزرگ و سنگینی که به دست ماست این است که افراد صالح و سالمی را راهی مجلس کنیم همانطور که رهبری هم فرمودند مجلسی نمی خواهیم که مقابل دولت باشد بلکه مجلسی می خواهیم که ریل گذار مسیر دولت باشد.

چمران در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: مجلس آینده باید مجلسی کفر ستیز، ظلم ستیر و ضد آمریکا و استکبار باشد. نباید نمایندگانی وارد مجلس شوند که دشمن آنها را توصیه می کند. نماینده ای که دشمن آن را توصیه می کند نمی تواند دشمن ستیز باشد. رای مردم دشمن شکن است و باید با انتخاب افراد شایسته دشمنان را مایوس کرد.

 

علیپور: گاف بی بی سی در توهین به هنرمندان ایرانی

 

عباس علیپور قائم مقام جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی در آستانه انتخابات بی اخلاقی را به حد اعلا رسانده اند، اظهار داشت: جای سوال است که چرا برخی رسانه ها و جریان ها در آستانه انتخابات به جای تبلیغ خود به تخریب جناح مقابل روی می آورند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسه سوم همایش عطر یاس برخی هنرمندان که در یکی از سریال های پرطرفدار ایفای نمایش می کنند، با همان لباس ها و شکل و شمایل و گریم صحنه به مراسم آمدند و در ادامه سیاست های خبیثانه دولت انگلیس، سایت متعلق به خاندان سلطنتی این کشور توهینی آشکار به این هنرمندان کشورمان روا داشت تا بدینوسیله برنامه اصولگرایان را نیز مورد هجمه قرار دهد.

علیپور در پایان ضمن عذرخواهی از این هنرمندان کشور عنوان کرد: این شبکه معاند هنرمندان کشورمان را با عناوینی چون لات و اراذل و اوباش خطاب کردو قصد داشت تا حضور این چهره ها در برنامه اصولگرایان را به نوعی در مسیر تخریب این جریان قرار دهد اما این گاف نشان داد که عوامل این شبکه، چندان هم از هوش و ذکاوت برخوردار نیستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها