کد خبر: ۳۶۴۷۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: قرار یود دکتر حسن عباسی امروز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد سخنرانی داشته باشد اما براساس دستوری از میرزاده، دانشگاه آزاد مشهد مانع ورود وی شد.

به گزارش پایگاه 598، عماد کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به مجوز بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد برای سخنرانی دکتر حسن عباسی در این دانشگاه اظهار کرد: ما تقریبا از یک ماه پیش مجوز دعوت و سخنرانی دکتر حسن عباسی را از هیئت نظارت دانشگاه آزاد مشهد گرفتیم.

وی با بیان اینکه بر اساس این مجوز قرار شد هفته اول و دوم اسفند، حسن عباسی در دانشگاه آزاد مشهد سخنرانی داشته باشد، گفت: وی امروز صبح در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی داشت و قرار بود در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد هم با موضوع گسترش نفوذ آمریکا و تحولات منطقه سخنرانی داشته باشد اما براساس دستوری از آقای میرزاده، دانشگاه مانع ورود وی شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد افزود: دیروز یکی از نامزدهای انتخابات به همراه آقای داریوش ارجمند در دانشگاه آزاد حضور پیدا کرده و میتینگ انتخاباتی برگزار کردند در حالی که رئیس دانشگاه گفته بود که کاندیداها فقط برای مناظره می‌توانند به دانشگاه آزاد بیایند.

 

کاشانی با اشاره به اینکه حسن عباسی یک چهره ملی است و کاندیدای انتخابات نیست، گفت: با وجود اخذ مجوزهای لازم، حراست دانشگاه مانع از ورود حسن عباسی شد، 200 دانشجو منتظر ورود وی بودند اما ایشان تنها از داخل ماشین به دانشجویان ادای احترام و سپس دانشگاه را ترک کرد.

وی بیان کرد: آیا این رفتار دانشگاه آزاد به این معنا نیست که این دانشگاه به حیات خلوت برای عده‌ای خاص تبدیل شده و در زمان انتخابات سیاسی‌کاری می‌کند؟

گفتنی است دانشجویان در اعتراض به جلوگیری از ورود حسن عباسی به دانشگاه آزاد مشهد تجمع کرده و شعار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها