کد خبر: ۳۶۴۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: در دیدار با صبای قم بردن و کسب سه امتیاز را به بازی زیبا ترجیح می‌دهم.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیروز کریمی که سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با صبای قم در باشگاه صبا حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: ما به خوبی می‌دانیم که بازی بسیار سنگینی در مقابل تیم خوب صبای قم در پیش داریم.
وی ادامه داد: تا آنجا که می‌دانم صبای قم نیز در این دیدار با توجه به اینکه در خانه و در حضور تماشاگران خودی بازی می‌کند، با تمام توان در مقابل ما ظاهر خواهد شد ولی ما آماده انجام یک بازی خوب و هماهنگ در مقابل صبای قم هستیم.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: ما در این دیدار چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم اما نگرانی خاصی نداریم و با توجه به اینکه در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم، در مصاف با صبای قم برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.
وی یاد آور شد: صبا امسال ویژگی‌های بسیار خوب و استثنایی دارد، این تیم علاوه بر اینکه خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این فصل کسب کرده است، فوتبال زیبایی را نیز ارائه می‌کند و از این بابت خوشحال هستم.
کریمی تاکید کرد: از اینکه صبای قم برای کسب پیروزی دست به ضد فوتبال نمی‌زند و از حواشی و اتفاقات خارج از زمین مسابقه برای کسب نتیجه بهره نمی‌برد، خرسندم و به نظرم این مهم کمک می‌کند صبا و شاهین در هفته بیست و دوم لیگ برتر یکی از بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارند.
وی عنوان داشت: من بعد از بازی با تراکتور سازی که دو هفته پیش در ورزشگاه خالی از تماشاگر بوشهر برگزار شد و متاسفانه به شکست ما انجامید گفتم که دیگر فوتبال زیبا بازی نخواهیم کرد زیرا به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند، بنابراین از بازی قبل با ملوان روش ما فقط بازی برای کسب نتیجه است.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ابراز کرد: به مردم، رسانه‌ها، مسئولان باشگاه و مسئولان استان بوشهر قول داده‌ایم که از این بازی با دست پر بازگردیم، به همین خاطر در مقابل صبای قم در هر شرایطی به دنبال بردن و کسب سه امتیاز خواهیم بود.
وی از بازی تیمش در مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز رضایت نکرد و بیان داشت: ما در این دیدار فوتبال خوبی ارائه نکردیم اما همانگونه که گفتم به دنبال نتیجه بودیم و از میزبان خود مساوی گرفتیم.

* بازی نکردن کرار در فینال توجیه ندارد
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر همچنین در خصوص استفاده از کرار در فینال جام حذفی گفت: اگر توافقی اخلاقی بین مسئولان باشگاه استقلال و شاهین بوشهر صورت گرفته موضوع فرق می‌کند اما اینکه بازیکنی را جذب کنیم و به کار نگیریم، توجیه پذیر نیست.
فیروز کریمی تصریح کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر بنا به دلایل مختلف چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و حالا سه بازیکن مصدوم هم به جمع غایبان ما اضافه شدند.
وی یاد آور شد: منصور تنهایی یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر و در واقع مهاجم هدف ما در ترکیب اصلی است که متاسفانه در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار با صبای قم دچار آسیب دیدگی شد و این مسابقه را از دست داد.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر به مشکل آسیب دیدگی‌هافبک جدید تیمش یعنی جاسم کرار نیز اشاره کرد و بیان داشت: این بازیکن در حالی به تیم ما آمد که امید زیادی به بازی گرفتن از وی در دیدار با صبا داشتیم اما مشکل کوچکی دارد که نمی گذارد در این بازی از وی استفاده کنیم.
وی سومین بازیکن مصدوم تیمش را در این دیدار محسن حمیدی دانست و اضافه کرد: حمیدی هم یکی از بهترین ‌هافبک‌های تیم ما است که متاسفانه چند هفته‌ای است که دچار آسیب دیدگی شده و در دیدار با صبای قم هم غایب خواهد بود.
کریمی از مصدومیت جزیی ایوان پترویچ ‌هافبک صربستانی تیمش نیز خبر داد و افزود: این بازیکن نیز در تمرینات روزهای اخیر دچار آسیب جزیی شده بود اما هنوز نمی‌گویم که صد در صد مقابل صبا غایب است و احتمال بازی کردن وی وجود دارد.
وی ادامه داد: با وجود این مصدومان و غیبت یکی دو مهره دیگر، نگرانی خاصی از بابت قوی ظاهر شدن در دیدار حساس خارج از خانه مقابل صبای قم نداریم و تلاش می‌کنیم بعد از یک امتیاز ارزشمندی که مقابل ملوان کسب کردیم، از صبا هم امتیاز بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه به صحبت‌های اخیر در خصوص بازی نکردن جاسم کرار عراقی در دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل استقلال تهران نیز اشاره کرد و بیان داشت: اگر توافقی اخلاقی بین مسئولان باشگاه استقلال و شاهین بوشهر صورت گرفته موضوع فرق می‌کند اما اینکه بازیکنی را جذب کنیم و به کار نگیریم، توجیه پذیر نیست.
وی تاکید کرد: حکایت موضوعی که در خصوص جاسم کرار مطرح می‌شود، مانند این است که باشگاه صبا غلامرضا عنایتی را از تیمی جذب کند و آن تیم شرط کند که در موعد بازی مقابل ما عنایتی از پای چپ خود بهره نبرد، این منطقی نیست.
تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر در حالی عصر امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در دیدار رفت دو تیم در بوشهر، شاهین با چهار گل صبای قم را شکست داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها