کد خبر: ۳۶۴۴۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
مارک تونر سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت: در صورت مشاهده هر گونه نقض پیمان از سوی ایران، این کشور را مجازات خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، وی چهارشنبه شب گذشته بوقت محلی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره اخباری که مبنی بر انتقال سامانه دفاعی اس-۳۰۰ از روسیه به ایران منتشر شده است نیز گفت: چند سالی می شود که در این باره ابراز نگرانی کرده ایم. وزیر امور خارجه کری در دیدار با همتای روسی خود لاوروف این موضوع را مطرح و نسبت به فروش این سامانه پیچیده دفاعی به ایران اعتراض کرده است. اما درباره موضوع سوخو اطلاعی ندارم. 


وی افزود: در همین حال این حق را برای خود محفوظ نگه می داریم که در صورت مشاهده هر گونه نقض پیمان از جانب ایران ، این کشور را مجازات کنیم.

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در پاسخ به خبرنگاری که پرسید کاخ سفید چگونه می خواهد با ایران که آن را کشوری حامی تروریسم می داند و یا با حزب الله که در فهرست گروه های تروریستی قرار دارد عملیات نظامی خود را در سوریه هماهنگ کند گفت: وقتی که گروه بین المللی حمایت از سوریه را ایجاد کردیم تصمیم بر این شد که همه طرف های ذینفع شرکت داشته باشند و این شامل ایران هم می شد. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها