کد خبر: ۳۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ بهمن ۱۳۹۰

زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص عملکرد اخیر گلشیفته فراهانی به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: همه ما هنرمندان، در هر کجای دنيا که باشیم آبرو و نماینده مردم ایران هستیم.

وی افزود: گلشیفته چیزی کم نداشت که به خارج از کشور رفت.

حمیدی اظهار داشت: گلشیفته سال ها پیشنهادهای متفاوت مبنی بر بی حجاب بودن و بازی در این گونه فیلم ها را رد کرد و اکنون از شنیدن و دیدن این صحنه ها متاسفم.

وی ادامه داد: او نماینده و متعلق به خانواده اش نبود، بلکه متعلق به تمامی مردم ایران بود و من از این کار او شوکه شدم.

وی خاطرنشان کرد: گلشیفته یکباره از کشورش دل کند و پس از چند سال مقاومت در برابر بی حجابی به يكباره همه چیز را کنار گذاشت و من متاسفم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۴
۲
آخه خانم زهره حمیدی من و تو چه می دونیم از مشکلات اون بنده خدا که ادعا می کنیم تو ایران مشکلی نداشت.الان خانواده من چه می دونن که من روز و شبم را چطوری سر می کنم؟اونوقت تو ادعات می شه که از زندگی گلشیفته خبر داشتی و اون مشکلی نداشت!چپیتیم تو خونمون و فقط حرف می زنیم و حرف. من بچه شمالم آخه یکی نیست که بگه ما دلمون می خواد تو گرمای تابستون کنار دریا نه بی حجاب بلکه راحت باشیم نمی گم بدون لباس داخل آب شویم اما حداقل با شلوار و تیشرت و روسری که مجاز هست،بابا مامورای محترم انقدر سوت نزنید که از آب بیرون بیاین.وای خدای من الان هم که نزدیک ماه رمضون هستیم تو این یک ماهه مگه میشه رفت دریا و از این گرمای سوزناک استفاده کرد؟ بازم گشت ساحلی و بازم سوت...
پاسخ
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۲
۴
چرا همه چی رو قاطی میکنید؟؟این کاری که اون کرد تو اروپا هم قبیحه و رفتار یک زن مورد احترام نیست چه برسه به ایران اینکه شما میخوای لب دریا راحت باشی ربطی به کار گلشیفته نداره...درست میگید تو کشور ما محدودیت واسه زن ها زیاد هست ولی هرچیزی جای خودش رو داره...حتی من از خواننده های فاسد آمریکایی هم تصاویری در این ح برهنگی ندیدم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها