کد خبر: ۳۶۲۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، "محمد رعد" شب گذشته در اظهاراتی تاکید کرد: گردن اسرائیلیها در دستان حزب الله است و غربیها در توطئه علیه سوریه به جایی نمی رسند.

وی افزود: کسانی که خود را حامی دموکراسی می دانند فشارهایی را بر سوریه وارد می آورند تا حلقه وصل سیاستهای ضدغربی در منطقه را که از جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و به عراق، لبنان و فلسطین می رسد پاره کنند.

وی تاکید کرد: هدف آنان اعتراض به آنچه در سوریه می گذرد یا کنار زدن یک رئیس جمهور و آوردن رئیس جمهوری جدید نیست، بلکه هدف اصلی ساقط کردن جایگاه سوریه و نقش این کشور در محور ضد سیاستهای آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

رعد افزود: مقاومت اولویتهای خود را در حفظ آمادگی کامل خود در مواجهه با اسرائیل کنار نمی گذارد و به طور واضح می بیند که هدف از توطئه علیه سوریه محاصره مقاومت و تضعیف آن است اما تلاش آنها به جایی نمی رسد چون گلوگاه اسرائیل در دستان ماست.

این مقام ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد: ما در پی جنگ نیستیم اما آمادگی کامل برای آن داریم و چون با سیاستهای اسرائیل آشنایی داریم می دانیم آنها اگر بتوانند هر دستاوردی در جنگ داشته باشند منتظر هیچ کس در جهان نمی مانند و به لبنان حمله خواهند کرد. البته آنان هم اکنون دست خالی هستند و دست به حماقت علیه لبنان نمی زنند چون می دانند در این صورت سرنوشت رژیمشان در معرض خطر جدی قرار می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها