کد خبر: ۳۶۲۰۳۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما درمورد پخش تصاویری از رئیس جمهوری دوران اصلاحات و رئیس مجلس ششم در برنامه مستند «پارلمان» گفت: پخش این تصاویر بازخوانی تاریخ است.
به گزارش پایگاه 598، داود نعمتی انارکی در واکنش به اعتراض برخی رسانه ها به پخش تصاویری از رئیس دولت دوره اصلاحات و رئیس مجلس ششم از تلویزیون این موضوع را بررسی تاریخی‌روند انقلاب دانست و افزود: آنچه در برنامه «پارلمان» به نمایش درآمده، بازخوانی تاریخی است و آنچه در مجالس گذشته اتفاق افتاده، بر مبنای دیدگاه های افراد مختلف برای روشنگری افکار عمومی پخش شده است.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که این برنامه به عنوان یک مستند گزارشی تلاش می کند زوایای مختلف وقایع و رویدادهای انقلاب را به شکل واقع گرایانه بازگو کند؛ بنابراین اقتضای این رویکرد ایجاب می کند که تصاویری از آن رویدادها در گزارش های مستند به نمایش درآید.

نعمتی تصریح کرد: این اصل بدیهی در یک برنامه مستند است. از سوی دیگر می توان گفت پخش این تصاویر و بخش هایی از سخنان افراد به معنای همراهی و تایید سازمان صدا و سیما نیست. بلکه به اقتضای برنامه و موضوع مورد بحث این تصاویر پخش شده اند.

برنامه مستند «پارلمان» که از شبکه خبر پخش می شود ،مروری بر تاریخچه و عملکرد مجالس قبل دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
اینم از اون حرفاست .
اگه سران فتنه مثل محمد رضا پهلوی و رضا خان و
بنی صدر و مهاجرانی و ...مرده بودن یا از مملکت رفته بودن اونوقت میشد گفت نشون دادنشون از صدا و سیما اشکالی نداره نه اینکه حی وحاضر ،سلامت و قبراق تو مملکت هستن و از فتنه گریشون پشیمون نیستن و منتظر روزی هستن که برگردن سر قدرت . به طور حتم صدا و سیما به بهانه مستند و نشون دادن چهره و حرفهای فتنه گران قصد بدی داره و نباید از اون سرسری گذشت .
نه اینکه این آقایون
پاسخ
ناشناس
ESTONIA
۲۳:۴۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
صدا و سیما به نوکر و جیره خور دولت تبدیل شده و از خود ابتکاری ندارد. به قول قدیمیها : آنچه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها