کد خبر: ۳۶۱۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
جدال لفظی نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در شبکه سی ان ان سوژه داغ رسانه‌های جهان شده است.
برنا به نقل از رویترز، نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 2 روز قبل از دور نخست انتخابات ایالت کارولینای جنوبی در برنامه‌ای که از شبکه سی ان ان پخش می‌شد، با هم مشاجره لفظی پیدا کردند.

در این نزاع که 2 ساعت به طول انجامید، طرفین بر سر موضوعاتی همچون ادعای ماریان گینگریج همسر سابق گینگریچ، مبنی بر داشتن رابطه نامشروع وی در دهه 1990 و همچنین مالیات‌های پرداخت نشده رامنی کشمکش داشتند.
 
گینگریچ ضمن ابراز شگفتی از مطرح شدن چنین موضوعاتی در داغ‌ترین ایام انتخاباتی در دفاع از خود مدعی شد وی پیشگام در تحولات جمهوریخواهی بوده و با رونالد ریگان رئیس‌جمهور جمهوریخواه آمریکا همکاری تنگاتنگی داشته است. وی در این رابطه اذعان داشت: "من در پروژه عظیم رشد اقتصادی دهه 1980 شرکت داشته و با رهبری ریگان 16 میلیون شغل ایجاد کرده‌ام." 

رامنی هم در خصوص عدم پرداخت مالیات و ثروت هنگفتش تصریح کرد: "من به خاطر موفقیتم از کسی عذرخواهی نمی‌کنم."

گفته می‌شود؛ گینگریچ از شانس بالایی برای شکست دادن رامنی شهردار اسبق ماساچوست در کارولینای جنوبی برخوردار بوده و می‌تواند در ماه نوامبر رقیب انتخاباتی سرسختی برای باراک اوباما رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا به حساب آید. با این حال شواهد حاکی از آن است رامنی در کارولینای جنوبی شانس چندانی برای شکست دادن گینگریچ ندارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها