کد خبر: ۳۶۰۸۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
معاون اجرایی سازمان تدارکات پزشکی در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» اظهار داشت: هیات فرانسوی که برای برقراری تعاملات دارویی به ایران سفر کرده بودند از ظرفیت‌های دارویی هلال احمر کشورمان متعجب شدند.
به گزارش پایگاه 598، دکتر جواد فلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» افزود: فرانسوی‌ها فکر می‌کردند که تحریم‌ها باعث ورشکستگی صنعت داروی سازی ایران اسلامی شده است در حالیکه وقتی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دارویی هلال احمر را دیدند بسیار متعجب شدند.

وی ادامه داد: ما در صنعت داروسازی علی رغم تحریم‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار داریم به‌طوریکه می‌توانیم هم اکنون با شرکت‌های بر‌تر داروسازی جهان به رقابت بپردازیم.

معاون اجرایی سازمان تدارکات پزشکی در خصوص نشست دو جانبه هلال احمر با هیات ۳۰ نفره فرانسوی گفت: این نشست برای آشنایی با ظرفیت‌های دارویی دو کشور و افزایش سطح همکاری‌ها انجام شد.

فلاح افزود: وی گفت: این نشست برای ترسیم خط مشی و سطح همکاری‌های دارویی بین هلال احمر ایران و شرکت‌های فرانسوی بعد از رفع تحریم‌ها برگزار شد و توانستیم در این راستا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک سطح تبادلات دارویی و همچنین تعامل بین شرکت‌های دارویی هلال احمر با فرانسوی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها