کد خبر: ۳۶۰۷۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی پیشین تیم فوتبال امید گفت: وقتی قواعد فوتبال بین‌المللی را بلد نباشید اتفاقی مثل شکست مقابل ژاپن رخ می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: آقای افاضلی گفت: به تیمی باختیم که 25 تا 30 درصد از ما ضعیف‌تر بود. تیم ما نسبت به ژاپن کاملا برتری داشت اما سازماندهی نشده بود. وقتی قواعد فوتبال بین‌المللی را بلد نباشید همین اتفاق رخ می‌دهد.
 
وی ادامه داد: نمی‌توان 90 دقیقه حریف را پرس کرد چون ممکن است یک دیدار مثل این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. همه انرژی بازیکنان ایران در 90 دقیقه گرفته شد اما ژاپنی‌ها توان خود را ذخیره کردند و تفاوت تجربه بین‌المللی را به نمایش گذاشتد.
 
سرمربی پیشین تیم فوتبال امید با اشاره به تعویض‌های محمد خاکپور در دیدار مقابل ژاپن تصریح کرد: ما پلن B نداشتیم و تنها یک بازیکن را با بازیکنی دیگر تعویض می‌کردیم. در واقع بازیکن تعویضی حامل طرحی جدید برای تیم نبود.
 
وی افزود: البته کادر فنی تلاش خود را انجام داد و قطعا دوست داشت تیمش پیروز شود. حبیب کاشانی هم که بهترین مدیریت ممکن را انجام داد اما نمی‌توان گفت تیم امید مقابل ژاپن بدشانس بوده است. ببینید تیم پرسپولیس آن قدر موقعیت خلق می‌کند تا بالاخره به گل برسد. وقتی دو تیم از لحاظ کیفی به هم نزدیک باشند، می‌توان شانس را دخیل دانست اما تیم ایران از ژاپن برتر بود.
 
افاضلی در خصوص این‌که آیا باید محمد خاکپور را حفظ کرد یا نه، گفت: خاکپور را برای کدام تیم می‌خواهند حفظ کنند؟ این تیم دیگر تمام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها