کد خبر: ۳۶۰۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری العالم، "یاسین جاسم العصفور" سی و یکم دسامبر گذشته پس از حمله مستقیم نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به منزل مسکونی‌اش در منطقه "المعامیر" و شلیک گازهای سمی و اشک‌آور به شدت مصدوم شد.
 
مصدومیت این نوجوان 13 ساله بحرینی که بروز مشکلات شدید تنفسی به دلیل استنشاق گازهای سمی را به دنبال داشت، موجب شد تا خانواده‌اش او را به بیمارستان منتقل و در آنجا بستری کنند.
 
بنابر گفته نزدیکان این شهید،‌ ابتلای این نوجوان بحرینی به آسم و تنگی نفس با استنشاق گازهای سمی و اشک‌آور تشدید شده و با وجود بستری شدن در بیمارستان السیلمانیه وخامت حال وی را درپی داشت.
 
شدت آسیب‌های وارده به یاسین جاسم به حدی بود که وی نتوانست با وجود بستری شدن در بیمارستان و تحت درمان قرار گرفتن بهبود یابد و سرانجام بعد از ظهر روز گذشته بر اثر تنگی نفس شدید جان خود را از دست داد و به شهادت رسید.
 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به همین مناسبت با انتشار بیانیه‌ای از مردم این کشور دعوت کرد، بعد از ظهر روز گذشته در مراسم تشییع و خاکسپاری این نوجوان شهید در شهر "العکر" شرکت کنند.
 
اهالی منطقه المعامیر تهدید کرده بودند، در صورت تاخیر مقامات مسئول در تحویل پیکر این نوجوان شهید جهت تشییع و به خاکسپاری آن، دومین مرحله از فراخوان "سوگواری آسمان" را به اجرا خواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها