به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز
مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری نوین ، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی
برپایه سامانه یکپارچه را دراولویت قرار داده است که این مهم مورد اقبال
ویژه هموطنان واقع شده است به گونه ای که هر ماه حدود هفتصد میلیون تراکنش
را از طریق درگاه های مختلف سامانه سپهر انجام می دهند.
مشتریان این
بانک در آذر ماه سال ٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٥٧ هزار
تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٦٩١ میلیون و ٧١٧هزار تراکنش موفق
مالی انجام داده اند، این میزان بیانگر رشد چشمگیر تعداد کل تراکنش ها نسبت
به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات
این بانک می باشد .
برپایه اين گزارش بانک صادرات ايران برای ارتقای
کیفی و کمی بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و
همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه
اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و
به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا
در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنيت
بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به طوري که تا
پايان دی ماه سال جاری قریب به ٤٤ ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان
درشعب اين بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با ٤٤١ هزار مشتری
اینترنتی با میانگین حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٤٧ میلیون
انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به
عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.