کد خبر: ۳۵۹۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۱     ۳۰ دی ۱۳۹۰
روزنامه‌ها‌یی هم‌چون آفرینش، سیاست روز، جام‌جم، اطلاعات و فرهیختگان با اعلام اینکه روز شنبه منتشر می‌شوند، از منتشر ‌نشدنشان در روز دوشنبه، سوم بهمن‌ماه خبر دادند.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، برخی از روزنامه‌های سراسری کشور از منتشر نشدنشان در روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده که بین ایام تعطیلی واقع شدند، خبر دادند.

روزنامه‌های ایران، همشهری، جمهوری‌اسلامی، آفتاب یزد، تهران امروز ، ابتکار، اسرار، فرهنگ آشتی، وطن‌امروز ، خراسان، شرق، ملت ما و روزگار اعلام کردند که هفته آینده و در روزهای شنبه، دوشنبه منتشر خواهند شد.

اما روزنامه‌ها‌یی هم‌چون آفرینش، سیاست روز، جام‌جم، اطلاعات و فرهیختگان با اعلام اینکه روز شنبه منتشر می‌شوند، از منتشر ‌نشدنشان در روز دوشنبه، سوم بهمن‌ماه خبر دادند.

هم‌چنین روزنامه اعتدال اعلام کرد که در روزهای شنبه و دوشنبه منتشر نخواهد شد.

روزنامه اعتماد نیز که نخستین شماره‌اش بعد ازگذراندن دوره توقیف موقت از روز پنجشنبه منتشر شده، اعلام کرد که در روز شنبه منتشر خواهد شد و هنوز تصمیمی برای انتشار روزنامه در روز دوشنبه اخذ نشده است.

تماس با مسوولان روزنامه‌هایی هم‌چون کیهان، آرمان، مردم‌سالاری، قدس، راه‌مردم، رسالت، ابرار، کاروکارگر و جوان برای آگاهی از منتشر شدن یا نشدنشان تا لحظه مخابره این خبر امکان‌پذیر نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها