به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهنهای رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهنهای شبیه پیراهن ال چاپو با کمبود جنس روبهرو شد.
پلیس مکزیک که برای دستگیری «خواکیم گازمن» معروف به ال چاپو تلاش زیادی
کرده بود، تصاویری از عملیات دستگیری این سرکرده کارتل بزرگ مکزیک را به
طور گستردهای در جهان منتشر کرد. بلافاصله پس از این فیلم، چند تصویر
متفاوت از «ال چاپو» در ملاقات با «شون پن» ستاره هالیوودی و مصاحبهای
اختصاصی با او پخش شد که در این تصاویر «ال چاپو» دو پیراهن مردانه رنگی و
طرحدار از یک برند معروف به تن داشت که این پیراهنها مورد توجه مردم
بسیاری در اروپا و امریکا قرار گرفت و در اروپا و امریکا و آسیا مردان
بسیاری به خرید این نوع پیراهنها روی آوردند.
انتشار این تصاویر سبب شد ال چاپو ناخواسته برای تولیدکننده پیراهنهایش
تبلیغ کند و آنها را با فروش میلیونی روبهرو سازد. این برند امریکایی که
در اختیار دو برادر ایرانی است با استقبال گسترده مردمی روبهرو شده و این
دو پیراهن را با عنوان «لباسهای پرطرفدار» در سایت خود معرفی و قیمت آن را
128 دلار اعلام کردهاند.