کد خبر: ۳۵۹۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۳ دی ۱۳۹۴
برخی اعضای احزاب نوظهور که بعضا به " احزاب منحل شده " متمایل هستند، در سهم خواهی خود در معرفی کاندیدا و اجرایی شدن نظرات خود دچار توهم شده و حرکت فعلی جریان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان را متاثر از حرکات خود می دانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و افزایش فعالیت های احزاب و جریانات سیاسی، رخ نمایی گروه ها برای یگدیگر و بعضا غلونمایی در ارائه چهره خود در بین سایر گروه ها نمود پیدا می کند.

بر همین اساس، برخی اعضای احزاب نوظهور که بعضا به " احزاب منحل شده " متمایل هستند، در سهم خواهی خود در معرفی کاندیدا و اجرایی شدن نظرات خود دچار توهم شده و حرکت فعلی جریان اصلاح طلبی و اصلاح طلبان را متاثر از حرکات خود می دانند. در این میان یک خرده تشکل درصدد است در آستانه انتخابات با شروع شعارسازی، انتشار بیانیه، برگزاری جلسات زنجیره ای به نوعی، هم به احیاء نقش خود در این جریان پرداخته و هم از فرصت ایجاد شده در مقطع انتخابات برای خود استفاده و بهره برداری داشته باشد.

برخی از افراد شاخص این طیف که نقش موثری در فتنه 88 داشته و محکومیت هایی را هم پس از انتخابات آن دوره در کارنامه کاری خود به یدک می کشند، در حلقه های فکری خود ادعا دارند که برنامه های مربوط به کمیته راهبردی شورای عالی سیاستگذاری را آنها ترسیم می کنند. اعضای این نحله فکری با نفوذ در کنار برخی افراد که سابقه سیاسی و اجرائی داشته و دارند، سعی می کنند با القاء نظرات به نوعی نقش جهت دهی به افکار و فعالیت ها را ایفا  نمایند. این خرده گروه ها با تشدید فعالیت های خود در زمان انتخابات سعی دارند هم به نوعی از گردوغبار ایجاد شده چیزی برای خود بدست آورند و هم خود را پشت سر گروه ها و جریانات دارای اسم و رسم پنهان نمایند. بطور یقین شفاف سازی فعالیت های سیاسی و رعایت چارچوب های قانون پرده از رفتار دوگانه این خرده جریانات غیر قانونی بالا می زند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها