کد خبر: ۳۵۹۲۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۲ دی ۱۳۹۴
از مدتها پيش زمزمه‌هايي در مورد احتمال برگزاري جام شهدا به گوش مي‌رسيد و حالا اينطور به نظر مي‌رسد كه مسابقات اين تورنمنت اوايل بهمن‌ماه انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، بهروان در تازه‌ترين مصاحبه‌هايش گفته اين بازي‌ها دوم و چهارم بهمن در ورزشگاه شهر قدس برگزار مي‌شود و البته تيم‌هاي پرسپوليس، سايپا، ذوب‌آهن و صباي قم در آن شركت خواهند داشت. با توجه به تعطيلي طولاني مدت ليگ، مسلما برگزاري اين جام فرصت خوبي است تا تيم‌هاي ليگي از فرم ايده‌آل خارج نشوند و همچنين تنور مسابقات باشگاهي در كشور را دوباره داغ كنند.

 

تقابل سه مربي پرسپوليسي

بي‌گمان حضور برانكو، دايي و گل‌محمدي در جام شهدا، مسابقات اين تورنمنت را جذاب‌تر خواهد كرد. نكته جالب در اين مورد آن است كه پرسپوليس در مسابقات فصل جاري موفق به پيروزي بر هيچكدام از تيم‌هاي شركت‌كننده در جام شهدا نشده و بنابراين برگزاري اين بازي‌ها فرصت خوبي است تا قرمزها حداقل از دو تيم انتقام بگيرند. ذوب‌آهن در هر دو بازي ليگ و جام حذفي موفق به شكست پرسپوليس شد، آن هم در حالي كه بنا به اعتراف خود يحيي، تيم اصفهاني هر دو بازي را به لطف اشتباهات بزرگ داوري با موفقيت پشت سر گذاشت.

 

صباي قم هم اولين تيمي بود كه بعد از تراژدي مرگ هادي نوروزي مقابل سرخپوشان صف‌آرايي كرد و يك امتياز از پرسپوليس گرفت. سرخپوشان در نيمه اول آن بازي كاملا محو و سردرگم بودند، اما نيمه دوم به خودشان آمدند و علاوه بر زدن گل مساوي، دو بار هم تير دروازه تيم دايي را به لرزه درآوردند. سايپا هم آخرين تيمي است كه در مسابقات اين فصل موفق به شكست پرسپوليس شده است. شاگردان برانكو در آن بازي يك ضربه پنالتي را توسط مهدي طارمي از دست دادند و البته داور هم برخورد توپ به سر مدافع سرخپوشان را براي سايپا پنالتي گرفت! حالا اگر جام شهدا با همين تركيب و ترتيبي كه اعلام شده برگزار شود، طبعا نبردهاي انتقامي پرسپوليس با دو تيم از اين سه تيم مي‌تواند جذاب و ديدني باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها