کد خبر: ۳۵۸۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۷ دی ۱۳۹۴
يكي از مربيان استقلال درباره شرايط نقل و انتقالات آبی ها گفت: از بين سه بازيكن به نام‌هاي داريوش شجاعيان، بختيار رحماني و رسول نويدكيا دو بازيكن را به خدمت مي‌گيريم و با اين حساب پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598، مذاکرات استقلال با سه باشگاه سپاهان، گسترش‌فولاد و تراکتورسازی ادامه دارد و به زودی ظرف امروز و فردا تکلیف نفرات مورد نظر مظلومی مشخص می‌شود تا از دور جدید تمرینات استقلال با سایر نفرات تمرین کرده و به هماهنگی برسند.

 

اخبار دريافتي ما از اردوگاه آبي‌پوشان حكايت از اين دارد كه استقلال بايد قيد بختيار رحماني را بزند چراكه باشگاه تبريزي تحت هيچ شرايطي حاضر به اين انتقال نيست و حاضر نخواهد شد رقيب جدي خود در راه قهرماني ليگ برتر را تقويت كند. اين در شرايطي است كه دو بازيكن ديگر يعني داريوش شجاعيان و رسول نويدكيا وضعيت متفاوتي دارند و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، بايد به زودي آنها را در لباس استقلال مشاهد كنيم.ديروز و تا آخرين ساعات، مذاكرات استقلال و دو باشگاه سپاهان و گسترش‌فولاد به مراحل پاياني نزديك شد و فقط موارد جزيي ماند كه به امروز موكول شد. يكي از مربيان اين تيم درباره شرايط نقل و انتقالات استقلال گفت: از بين سه بازيكن به نام‌هاي داريوش شجاعيان، بختيار رحماني و رسول نويدكيا دو بازيكن را به خدمت مي‌گيريم و با اين حساب پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته مي‌شود.


خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها