کد خبر: ۳۵۸۴۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۷ دی ۱۳۹۴
چند تن از بزرگان ورزش به خیال این که مشکل دروازه بان پرسپولیس فقط چند عکس است، پیگیر کار او شدند اما در این پیگیری به موضوع تازه ای پی بردند و دست از تلاش بیشتر برداشتند.
به گزارش پایگاه 598، شکی نیست که سوشا مکانی بدشانسی آورد و عکس هایش لو رفت و همزمان یک پرونده شکایت قدیمی اش هم به جریان افتاد، عکس هایی که نظیرش و صد برابر بدتر از آن را برخی ستاره های کاغذی فوتبال دارند.

 

اما این بدشانسی باعث نمی شود سوشا را بیگناه تلقی کنیم. مکانی خاطی است و مرتکب تخلف شده و قطعا باید متناسب با جرمی که داشته با او برخورد شود و البته حق است که قوه قضاییه سراغ سایر خطاکاران هم برود.

 

خیلی ها تصور می کنند ماجرای سوشا فقط همین عکس هاست و او غیر از لو رفتن عکس های خصوصی اش کاری نکرده است. سه نفر از بزرگان فوتبال ایران هم با همین ذهنیت دنبال حل مشکل سوشا رفتند اما آنها با مراجعه به دادسرا، به حقیقتی تلخ پی بردند و متوجه شدند اوضاع سوشا خراب تر از این حرف هاست.

 

نمی دانیم سوشا چه اشتباهی کرده و چه گناهی مرتکب شده که وقتی این بزرگان فوتبال به موضوع پی بردند، دیگر حاضر به پیگیری مشکل سوشا نیستند. انگار یکی از اشتباهاتی که سوشا انجام داده، غیرقابل دفاع است.

رادنیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها