کد خبر: ۳۵۸۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۹ دی ۱۳۹۰
یک مقام مسئول در مرکز حقوق بشر بحرین از ممانعت مقامات بحرینی از ورود خبرنگاران خارجی به این کشور برای پوشش دادن مراسم بزرگداشت اولین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین خبر داد.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ملتقی البحرین، "یوسف المحافظه" اعلام کرد که رژیم آل‌خلیفه از ورود هرگونه رسانه و خبرنگار خارجی برای پوشش دادن مراسم اولین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین ممانعت به عمل می‌آورد.

این مقام مسئول در مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد که رژیم آل‌خلیفه همچنان به سرکوب آزادی‌ها به طور عام و آزادی بیان به طور خاص و تمام فعالیت‌های سیاسی و حزبی ادامه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که یکی از زنان مسن بحرینی در اثر استنشاق گازهای سمی و اشک‌آور که به شکل مفرط بر روی مناطق مسکونی شلیک شده بود، جان خود را از دست داد، همچنین مادر دیگری به دلیل بازداشت پسرش توسط رژیم آل‌خلیفه و بی‌خبری از سرنوشت وی اقدام به خودسوزی کرد.

المحافظه در ادامه تاکید کرد که رژیم آل‌خلیفه از بیم پوشش خبری فعالیت‌های معارضان در بزرگداشت اولین سالگرد انقلاب بحرین از ورود هرگونه خبرنگار خارجی به کشور جلوگیری می‌کند.

وی سخن گفتن پادشاه بحرین و مقامات این کشور از دادن آزادی به ملت بحرین را تبلیغاتی برای فریب سازمان‌های بین المللی و جامعه جهانی برشمرد و این ترفند دیگر برای همه آشکار شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها