کد خبر: ۳۵۷۷۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۲۸ دی ۱۳۹۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «به هواداران توصیه می کنم، اخبار روزهای آینده پرسپولیس را با حساسیت دنبال کنند، چون با شنیدن این اخبار موفقیت در آسیا در دسترس خواهد بود.»
رجا، شایعه محرومیت سعید دقیقی بلافاصله پس از اتمام بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس تهران در محافل خبری منتشر شد، به گونه‌ای که مجری برنامه نود با طرح این خبر تائید نشده، اعلام کرد که اگر محرومیت مهاجم شهرداری تبریز اثبات شود، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس ثبت خواهد شد، چون تیم فوتبال شهرداری تبریز از بازیکن محروم مقابل پرسپولیس استفاده کرده است.
پس از اظهارنظر عادل فردوسی‌پور در برنامه نود و گزارش‌های برخی رسانه‌های ورزشی در این رابطه، مسئولان باشگاه شهرداری تبریز به خبر محرومیت سعید دقیقی واکنش نشان دادند و در دفاع از خود تاکید کردند: "سعید دقیقی هیچ مشکلی برای حضور در این بازی نداشته و از نظر قانونی، منعی برای بازی مقابل پرسپولیس وجود نداشته است." پس از این واکنش، مسئولان سازمان لیگ هم در مقام دفاع از خود برآمدند و اعلام کردند که شایعه محرومیت مهاجم شهرداری تبریز صحت ندارد.
با وجود این موضع‌گیری‌ها برخی رسانه‌ها شائبه‌هایی را به ‌وجود آوردند که شاید حساسیت مدیریت باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشته باشد تا آنها یک بار دیگر در برابر مسئولان برگزارکننده رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرند اما مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما دنبال ارث و میراث نیستیم، با کسی هم دعوا نداریم اگر واقعا بازیکن شهرداری تبریز محروم نبوده، هیچ اعتراضی نداریم.»
 

* این روزها موضوع محرومیت احتمالی سعید دقیقی موجب شده برخی افراد از این ماجرا سوء استفاده کنند تا شما و باشگاه پرسپولیس را در برابر فدراسیون قرار دهند، موضع باشگاه پرسپولیس در این خصوص چیست؟
- ما هیچ ادعایی فراتر از قانون نداریم، برای من و همکارانم در باشگاه پرسپولیس، قانون ملاک است، اگر قانون می‌گوید سعید دقیقی محروم است، باید در قبال شهرداری تبریز به همان میزانی که گناه‌کار است، اعمال قانون شود اما اگر ایرادی به کار شهرداری تبریز نیست، ما نمی خواهیم در حق این باشگاه اجحاف شود، ما در نامه خود به فدراسیون فوتبال هم تاکید کردیم که اجازه ندهید حق کسی ضایع شود، به همین منظور هیچ ادعایی فراتر از رعایت قانون نداریم.
 

* اما برخی افراد به دنبال فرصتی هستند تا از مواضع باشگاه پرسپولیس برای دامن زدن به برخی اتفاقات درون فدراسیون استفاده کنند؟ آیا چنین رفتارهایی را لمس کرده‌اید؟
- من به هیچ یک از این مباحث ورود نمی‌کنم، چون دوست ندارم برای مجموعه پرسپولیس حاشیه‌سازی شود، ما به عنوان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری با فدراسیون فوتبال تعامل و انتظار داریم مدیریت فدراسیون فوتبال بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، رسالت خود را انجام دهد، در شرایط کنونی برخی جریان‌ها به دنبال تقابل با مجموعه‌های مدیریتی هستند اما نه من، بلکه هیچ یک از عوامل باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به ورود به این ماجراها نداریم، چون سرنوشت پرسپولیس برای ما بیشترین اهمیت را دارد.
 

* عملکرد سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس مورد رضایت هواداران قرار گرفته، به گونه‌ای که این مسأله را می توان به خوبی احساس کرد.، پیش بینی شما از آینده کاری مصطفی دنیزلی در تیم فوتبال پرسپولیس چیست؟
- آقای دنیزلی ابتدای کار قرار دارد، هنوز پرسپولیس دلخواه او شکل نگرفته است، بدون تردید با گذشت زمان، تیم پرسپولیس با انسجام بیشتری به میدان خواهد رفت تا هواداران تیم از تماشای بازی‌های آن به شکل کامل لذت ببرند. قطعا هواداران پرسپولیس روزهای شیرینی را با دنیزلی پیش رو خواهند داشت.
 

* تا آغاز بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا زمان زیادی باقی نمانده است، برنامه پرسپولیس برای حضور در آسیا نهایی شده است؟
- واقعیت این است که ما تاکنون برنامه‌های زیادی را اجرا کرده‌ایم اما برای آن که اجرای این برنامه‌ها دچار مشکل نشوند، ترجیحا آنها را رسانه‌ای نکردیم، برای حضور قدرتمند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در روزهای آینده خبرهای جدیدی را خواهید شنید که این اقدامات و حرکت‌ها برای هواداران پرسپولیس بسیار مهم خواهد بود، از این رو به هواداران توصیه می کنم، اخبار روزهای آینده پرسپولیس را با حساسیت دنبال کنند، چون با شنیدن این اخبار موفقیت در آسیا در دسترس خواهد بود.
 

* به نظر می‌آید اقدام شما در پاک‌سازی سکوها جواب داده است، به گونه‌ای که استقلالی‌ها هم از این موضوع الگوبرداری کردند؟
- اجازه دهید در فرصتی دیگر در این باره اظهارنظر کنم، چون این موضوع به زمان زیادی نیاز دارد که در این برهه وقت کافی برای تشریح آن وجود ندارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها