کد خبر: ۳۵۷۲۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۹ دی ۱۳۹۴
​مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: برای هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل لـله گانی  در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای منطقی  استفاده کرد.

وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای حصول به  افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که  در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد:کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا  امکان ارایه خدمات مطلوبتر  و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می شود.

لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر نشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر  به نحو مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی  شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.

وی  با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است  اما در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها