به گزارش پایگاه 598، اسماعیل لـله گانی در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در
مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه خدمات مطلوب و توجه به
شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای
منطقی استفاده کرد.
وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری
الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای حصول به افزایش
اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که در سرلوحه برنامه ها و فعالیت
های بانک صادرات ایران قرار دارد.
این مقام مسئول تصریح کرد:کاهش هزینه
ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا
امکان ارایه خدمات مطلوبتر و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در
راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می
شود.
لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر نشان کرد:
بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ
تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر به نحو مطلوب
اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این
امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.
وی
با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون
مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است اما در عین حال
اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین
باشد.