کد خبر: ۳۵۷۰۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۷ دی ۱۳۹۴
نویسنده هفته‌نامه الاسبوع مصر با اشاره به توطئه‌های آمریکا برای به راه انداختن جنگ‌ها در منطقه به منظور تجزیه کشورها نوشت: جمهوری اسلامی ایران حق دارد که آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند.
به گزارش پایگاه 598، هفته‌نامه الاسبوع در مقاله‌ای به قلم خانم سناء السعید با عنوان «جنگ‌های کثیف آمریکا» با اشاره به توطئه‌های شیطانی آمریکا برای به راه انداختن جنگ‌های کثیف در منطقه به منظور تجزیه و فروپاشی کشورها به بهانه‌های واهی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق دارد آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند.

نویسنده مصری به افشای اسناد رسمی در مورد تمرکز مشاوران بوش پسر برای سرنگونی نظام صدام و توجیه جنگ عراق با فاصله کوتاهی از حمله به افغانستان و همچنین سندسازی آمریکایی‌ها در مورد تلاش عراق برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و اذعان کالین پاول وزیر خارجه وقت آمریکا به این موضوع اشاره کرد و نوشت: آمریکا در عین حال درصدد تشدید فتنه طائفه‌ای به عنوان ابزاری فعال برای تهدید وحدت کشور و امت اسلامی می‌باشد و با برافروختن فتنه سنی و شیعی درصدد ایجاد جنگ داخلی در عراق و نابودی همزیستی مسالمت‌آمیز است.

وی با ذکر این نکته که جنایات آشکار آمریکا علیه کشورهای منطقه همچنان استمرار دارد، عنوان کرد: از این رو جمهوری اسلامی ایران حق دارد که آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها