کد خبر: ۳۵۶۴۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۰۵ دی ۱۳۹۴
در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها:
مجاهد بصیر حمید اسداللهی در حین همراهی در عملیات مستشاری در سوریه در جریان مبارزه با جریان تکفیری داعش در شهر حلب سوریه بشهادت رسید. پیکر شهید حمید اسداللهی، یکی از نخبگان جوان و فعالان عرصه بین الملل و مقاومت اسلامی روز گذشته به کشور بازگشت.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، مجاهد بصیر حمید اسداللهی در حین همراهی در عملیات مستشاری در سوریه در جریان مبارزه با جریان تکفیری داعش در شهر حلب سوریه بشهادت رسید. پیکر شهید حمید اسداللهی، یکی از نخبگان جوان و فعالان عرصه بین الملل و مقاومت اسلامی روز گذشته به کشور بازگشت.


شهید پاسدار حمید اسداللهی، متولد 1363، یکی از اعضای اصلی مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی به شمار می رفت که تاکنون اقدامات و فعالیت های گسترده ای را در عرصه های تربیتی و فرهنگی در کشورهایی چون پاکستان، عراق و لبنان ساماندهی و مدیریت کرده بود.

از این شهید بزرگوار که بهترین سال های زندگی خود را به انجام فعالیت های فرهنگی و اعتقادی در جبهه انقلاب اسلامی مشغول بوده است دو فرزند، یکی 4 ساله و دیگری 2 ماهه به یادگار مانده است.


پیکر این شهید بزرگوار روز چهارشنبه در اختیار نیروهای ایرانی قرار گرفت و قرار است و مراسم تشیع این شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ساعت 8 صبح از خیابان 17 شهریور خیابان سعیدی روبروی کلانتری مسجد امام موسی(ع) برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها