به گزارش پایگاه 598، این بانک در راستای افزایش رضایت مندي مشتريان با رويكرد تسهیل در خدمت
رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي را در دستور كار قرار
داده و بر اين اساس نسبت به ايجاد خدمات جديد شامل: افزايش بازه زماني و
تعداد تراكنش در صورتحساب دوره اي(بازه زماني ٤ ماه تا سقف ٥٠٠ تراكنش)،
انتقال وجه دسته اي بين بانكي پايا تا سقف ٥ تراكنش و امكان پرداخت دسته اي
قبوض با يك امضاي ديجيتال در سامانه بانكداري اينترنتي اقدام كرد.
اين
گزارش مي افزايد بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهاي لازم
جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم نموده و
مشتريان مي توانند خدماتي نظير: انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت،
پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... را به آساني انجام دهند و نيز در پاسخ به
نیاز مشتریان سقف انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک را تا سقف مبلغ ٧
میلیارد ریال افزایش داده است.
شايان ذكراست این بانک به منظور افزایش
رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه
جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet
Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا
مشترک اند( مانند شرکت ها، سازمانها و...) می توانند از خدمات بانکی متنوع
بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند
امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه
تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.
گفتنی
است مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می
توانند با استفاده از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن
نسبت به انجام فعالیت های خود اقدام نمایند. تاکنون حدود ٤٦١هزار نفر از
مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و
بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می دهند