کد خبر: ۳۵۶۰۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۱ دی ۱۳۹۴
بر اثر درگیری بین دو نفر در دانشگاه آزاد ایرانشهر، یکی از طرفین که مسلح نیز بود اقدام به تیراندازی کرد/ مجرمین دستگیر شدند
به گزارش پایگاه 598، بر اثر درگیری بین دو نفر در دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر که یکی از آنها نیز مسلح بود، اقدام به تیراندازی می‌کند که خوشبختانه این اقدام تلفات جانی به همراه نداشته است.

یک منبع آگاه علت این حادثه را مسئله شخصی اعلام کرد و گفت: مسئله شخصی بین این دو دانشجو که هر دو از دانشجویان دانشگاه هم بوده‌اند، موجب درگیری می‌شود که در پی آن یکی از آنها با در آوردن اسلحه اقدام به تیراندازی می‌کند که تیر شلیک شده به فرد برخورد نمی‌کند.

همچنین نبی‌بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر در این خصوص اعلام کرده است: به محض وقوع حادثه متهم توسط سیستم پایش تصویری دانشگاه آزاد شناسایی و عوامل انتظامی و شورای تأمین شهرستان در جریان امور قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت پس از شناسایی فرد خاطی؛ خانواده مجرم مکلف به معرفی مجرم شدند که بلافاصله نامبرده در کمتر از نیم ساعت تحویل فرمانداری و با هماهنگی مراجع قضایی، مشارالیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل انتظامی شهرستان قرار می گیرد.

ورود فرد مسلح در محیط دانشگاه موجب ایجاد رعب و وحشت در میان جامعه دانشگاهی آزاد ایرانشهر و حتی دیگر دانشگاه‌های سطح شهرستان شده است و دانشگاهی که قرار بود به عنوان یک محیط فرهنگی و آموزشی بار بزرگی را از دوش جامعه بردارد، متاسفانه به دلیل نبود نظارت و مدیریت مناسب به یک محیط امنیتی تبدیل شده است که تیراندازی در آن به راحتی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
۰
۰
چرا اهل سقيفه . براي رفع مشكلاتشان . هميشه دست به هفت تير مي برند ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها