به گزارش
پایگاه 598، این فرد که یک تاجر در شهر چینگدائو، استان شاندونگ هست در پی اشکال فنی ای
که در سوپر ماشینش به وجود می امد در تاریخ 29 نوامبر 2010 به خدمات فنی
لامبورگینی در شهر چینگدائو زنگ می زند تا مشکل خودرو اش را که تازه 6 ماه
است خریده، مطرح کند. آن ها هم یک گروه مهندس همراه با یک دستگاه تریلر می
فرستند تا در صورت وجود مشکل اساسی ماشین را به تعمیرگاه مرکزی هدایت کنند.
بعد
از اینکه گروه متخصصان نمی توانند مشکل را بر طرف کند، ماشین را به
تعمیرگاه هدایت می کنند و بعد از چند روز لامبورگینی به صاحب ماشین اعلام
می کند به علت فشار زیادی که شما به خودرو وارد کرده اید دچار چنین مشکلی
شده اید و ما نمی توانیم به طور رایگان به شما سرویس دهیم.
مالک خودرو با مدیر عامل لامبورگینی در بخش آسیای و چین تماس می گیرد ولی او هم کاری برای صاحب گالاردو انجام نمی دهد.
مالک
گالاردو که خدمات ضعیف پس از فروش را می بیند برای اعتراض، دست به کار
عجیبی می زند. او یک گروه از کارگران ساختمانی را استخدام می کند تا در روز
جهانی حقوق مصرف کنندگان، گالاردو را نابود کنند.
این
تاجر معتقد است حقوق مصرف کننده در چین در حد بسیار ضعیفی قرار دارد و او
این ماشین را برای به چالش کشیدن و سرعت انتخاب کرده پس باید لیاقت قیمت
گزافش را داشته باشد.
قیمت گالاردو در چین بین 529.000 و 757.000 دلار است.