کد خبر: ۳۵۵۶۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۸ آذر ۱۳۹۴
در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان قم با معاون سیاسی استاندار:
وی در ادامه افزود: این مجموعه هیچگونه وابستگی به جریانات سیاسی در کشور نداشته و بصورت مستقل عمل میکند و در این زمینه توانسته است به عنوان یک تشکل فعال ، پویا و با برنامه عمل نماید .
سید مهدی میرقیصری دبیر مجمع اصولگرایان استان قم در دیدار با معاون سیاسی استاندار با اشاره به اهداف تاسیساین مجموعه گفت: مجمع اصولگرایان بیش از سه سال است که فعالیتهای خود را آغاز نموده و بر اساس منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت میکند. و نگاه بلندی نسبت به مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی در استان دارد .

وی در ادامه افزود: این مجموعه هیچگونه وابستگی به جریانات سیاسی در کشور نداشته و بصورت مستقل عمل میکند و در این زمینه توانسته است به عنوان یک تشکل فعال ، پویا و با برنامه عمل نماید .

میرقیصری با اشاره به وضعیت نامناسب استانداری در گذشته عنوان داشت : متاسفانه استانداری در دوره گذشته بدلیل اختلافات و رویکردهای حزبی برخی مسئولین از جایگاه اصلی خود دور شد که امید است در دوره جدید با درایت و با استفاده از همه ظرفیتهای موجود به جایگاه اصلی و نظارتی خود باز گردد .

حجت الاسلام دشتی عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان دراین دیدار با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی در استان قم گفت : فعالیتهای موثر معاونت سیاسی در مباحث فرهنگی و اجتماعی میتواند برخی از مشکلات فرهنگی استان را مرتفع سازد.وی تاکید نمود :باید از معارف بلند نهج البلاغه امیر المومنین (ع) در راستای فعالیتهای فرهنگی و سیاسی به نحو احسن استفاده شود. لذا باید برنامه ریزی مدونی در این زمینه توسط استانداری قم شکل بگیرد.

سید نقی حسینی عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم معاونت سیاسی در استانداری قم گفت: معاونت سیاسی استانداری باید از ظرفیتهای موجود در استان خصوصا حوزه علمیه و مراجع معظم تقلید به نحو مطلوب استفاده نماید.

وی افزود: بایدنگاه ویژه ای نسبت به مسائل فرهنگی خصوصا امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا به نتیجه برسیم .

حسینی تاکید داشت : مجمع اصولگرایان استان قم به اصول خود پایبند است و در این راستا منویات مقام معظم رهبری را به جد پیگیری خواهد کرد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها