کد خبر: ۳۵۵۳۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
معاون باشگاه استقلال گفت: هر حرفی که ما بزنیم داور کار خودش را می‌کند اما امروز احمد صالحی داور بازی روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

به گزارش پایگاه 598، علی نظری‌جویباری پس از برد استقلال مقابل صبای قم گفت: این برد را تقدیم بزرگ‌مرد تاریخ باشگاه استقلال منصور پورحیدری می‌کنیم چراکه امروز او در بیمارستان بود و امیدواریم با این برد حالش بهتر شود و روی نیمکت بنشیند.

وی ادامه داد: استقلال 10 نفره شد اما خوب بازی کرد. هرچند که می‌توانست بهتر هم باشد اما به دلیل 10 نفره شدن تحت فشار بودیم و با یک نفر کمتر بازی کردیم. ما یک بازی دیگر در جام حذفی داریم و این برد باعث شد که برای آن بازی هم روحیه و انگیزه مضاعف داشته باشیم.

معاون باشگاه استقلال درباره بازی بعد مقابل تراکتورسازی رد تبریز و اینکه آیا مشکلات هتل که در بازی استقلال در تبریز اتفاق افتاده بود دوباره رخ می‌دهد تصریح کرد: آن مسئله اتفاقی بود که افتاد و ما آن کارها را انجام داده بودیم و مطمئن باشید در بازی بعد در تبریز مشکلی پیش نخواهد آمد.

نظری‌جویباری درباره داوری این بازی هم افزود: بعد از بازی با تراکتورسازی هم صحبت کردیم اما به هر حال داور کار خودش را می‌کند. به نظر من امروز داوری جالب نبود. همانطور که محسن قهرمانی در بازی با تراکتورسازی که روز خداحافظی‌اش بود شرایط خوبی نداشت و امروز هم صالحی روز خوبی نداشت اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها