کد خبر: ۳۵۵۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ دی ۱۳۹۰
رئيس قرارگاه عمار با اشاره به صبر و بصيرت ملت ايران گفت: اين دو مؤلفه در طول تاريخ انقلاب اسلامی نه تنها دشمن را به شكست واداشته است، بلكه وحدت و انسجام ملت را روزافزون كرده است؛ در جای‌جای تاريخ انقلاب اسلامی نقش بصيرت و صبر ملت ايران ديده می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی طائب، رئيس قرارگاه عمار، در گفت‌وگو با ایکنا با ذكر اينكه جمهوری اسلامی امروز در شرايطی قرار دارد كه دشمن نيز به اين قدرت ايران معترف است، گفت: جمهوری اسلامی در طول اين سه دهه گذشته با انواع توطئه‌های دشمن روبرو بود، اما توانست با درايت‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب توطئه‌ها و تهديدات دشمن را به فرصتی برای ارتقای قدرت جمهوری اسلامی تبديل كند.

وی با اشاره به اين سخن مقام معظم رهبری كه امروز نظام اسلامی در وضعيت بدر و خيبر قرار دارد، افزود: برای درك اين سخنان بايد تاريخ صدر اسلام را بررسی كنيم، دشمن در ابتدای شكل‌گيری اسلام در موضع قدرت بود و مسلمانان در موضع ضعف قرار داشتند و دشمن اميد زيادی داشت كه اسلام را در ابتدا نابود كند.

اين مدرس حوزه و دانشگاه با ذكر اينكه شعب ابی‌طالب يكی از دوران‌های سخت مسلمان‌ها بود، افزود: دشمن تلاش كرد با اين كار به نوعی مسلمان‌ها و پيامبر(ص) را تحريم اقتصادی كند و اين دوران با فداكاری مسلمان‌ها و امداد الهی سپری شد و دشمن به فكر تهديد فيزيكی و كشتن مسلمان‌ها افتاد كه منجر به هجرت پيامبر اسلام از مكه به مدينه شد.

وی با اشاره به قدرت گرفتن مسلمان‌ها در مدينه اظهار كرد: دوران سختی‌های مسلمان‌ها در مكه با قدرت گرفتن آنها در مدينه حيات تازه‌ای به اسلام بخشيد، لذا در جنگ بدر دشمن تلاش كرد تا با راه‌اندازی يك كاروان تجاری خود را برای حمله به مدينه آماده كند، اما در اين جنگ مسلمان‌ها پيروز شدند و دشمن به قدرت مسلمان‌ها پی برد.

رئيس قرارگاه عمار تسخير خيبر را يكی ديگر از نشانه‌های قدرت مسلمان‌ها دانست و بيان كرد: در اين جنگ يهوديان شكست خوردند، يهوديان در تحريك مشركان برای حمله به مسلمان‌ها نقش زيادی داشتند، لذا شكست در خيبر برای يهود و مشركين بسيار سخت بود.

حجت الاسلام طائب افزود: دشمن تلاش كرد با اين كار به نوعی مسلمان‌ها و پيامبر(ص) را تحريم اقتصادی كند و اين دوران با فداكاری مسلمان‌ها و امداد الهی سپری شد و دشمن به فكر تهديد فيزيكی و كشتن مسلمان‌ها افتاد كه منجر به هجرت پيامبر اسلام از مكه به مدينه شد

وی با اشاره به صبر و بصيرت ملت ايران گفت: اين دو مؤلفه در طول تاريخ انقلاب اسلامی نه تنها دشمن را به شكست واداشته است، بلكه وحدت و انسجام ملت را روزافزون كرده است، در جای‌جای تاريخ انقلاب اسلامی نقش بصيرت و صبر ملت ايران ديده می‌شود كه عبور از فتنه ۸۸ يكی از اين موارد است.

طائب با بيان اينكه انتخابات عرصه حضور ملت ايران برای تعيين سرنوشت خود است، گفت: دشمن هميشه با چشم طمع به انتخابات ايران نگاه كرده است و تلاش می‌كند تا اجازه ندهد، انتخاباتی آرام در كشور برگزار شود، لذا در فتنه ۸۸ با يك توطئه پيچيده سلامت انتخابات را نشانه رفت و تلاش كرد تا به افكار عمومی بقبولاند كه در انتخابات تقلب شده است.

رئيس قرارگاه عمار در پايان اظهار كرد: مجلس مقتدر از ويژگی‌های نظام اسلامی است، دشمن در طول اين سال‌ها بارها از اقتدار مجلس ما ضربه خورده است و لذا تلاش می‌كند كه مجلس ضعيفی شكل بگيرد، اما امروز همه اركان نظام در وضعيت بدر و خيبر قرار دارند و دشمن هيچ‌گاه نمی‌تواند وضعيت شعب ابی‌طالب را به ما تحميل كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها