کد خبر: ۳۵۵۱۷۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
فرماندار پارسیان گفت: زمین لرزه 3.6 دهم ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین بوده و تا مرکز شهرستان 19 کیلومتر فاصله داشته است.

به گزارش پایگاه 598، محمد رادمهر چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: زمین لرزه 3.6 دهم ریشتری پارسیان روز گذشته ساعت 14:16 دقیقه پارسیان را لرزاند و این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین به ثبت رسیده و تا مرکز شهرستان 19 کیلومتر فاصله داشته است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته پس از زلزله گفت: با توجه به پراکندگی شهرستان و دریافت استعلام از دهیاران و گروه‌های امدادی خوشبختانه مشخص شد زلزله هیچ‌گونه خسارتی به شهرستان وارد نکرده بود.

وی افزود: همه جمع‌بندی‌ها در ساعات اولیه پس از زلزله صورت گرفت و ارزیابی دقیقی از وضعیت شهرستان به دست آمد که خدا را شکر نشان می‌داد این زلزله خسارتی نداشته است.

فرماندار پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان آمادگی لازم برای مدیریت حوادث را دارند و جای نگرانی نیست اما به دلیل اینکه منطقه جغرافیایی پارسیان منطقه‌ای زلزله خیز هست هر از گاهی زلزله رخ می‌دهد.

شهرستان پارسیان در 450 کیلومتری غرب هرمزگان قرار دارد که در مهم‌ترین اتفاق غیر مترقبه زلزله‌ای به بزرگی 3.9 دهم ریشتر اسفند سال گذشته بخشی از منازل عشایر «سرکوه شنبه» این شهرستان را تخریب کرد و به دام‌های آنان آسیب رساند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها