کد خبر: ۳۵۴۶۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
توقف هواپیمای تهران چابهار به علت ممانعت از سوخت‌رسانی:
مسئولین ایران ایر علت عدم پرواز به سمت چابهار را نداشتن سوخت کافی و ممانعت شرکت سوخت رسانی به هواپیمایی ایران ایر به علت بدهی قبلی ایران ایر به این شرکت عنوان نمودند. چندی پیش شرکت هواپیمایی داخلی شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی بارها ایرلاین‌های بدهکار را تهدید کرده بود که در صورت عدم پرداخت بدهی سوخت رسانی به آنها را متوقف خواهد کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، شرکت هواپیمایی ایران ایر در پرواز 6:20 امروز صبح تهران - بندرعباس - چابهار که طبق معمول با تاخیری یک ساعت و نیمه صورت پذیرفت پس از نشستن در فرودگاه بندعباس از در اقدامی عجیب از ادامه پرواز به چابهار خودداری نمود.

مسئولین ایران ایر علت عدم پرواز به سمت چابهار را نداشتن سوخت کافی و ممانعت شرکت سوخت رسانی به هواپیمایی ایران ایر به علت بدهی قبلی ایران ایر به این شرکت عنوان نمودند.


مسافرین این پرواز که هم اکنون در داخل هواپیما در فرودگاه بندرعباس بلاتکلیف می باشند در اعتراض به این اقدام شرکت ایران ایر از هواپیما خارج نشده اند و مسئولین این شرکت تا کنون اقدام جایگزینی برای انتقال مسافرین این پرواز به چابهار انجام نداده اند.

شایان ذکر است که چندی پیش شرکت هواپیمایی داخلی شرکت‌ پخش فرآورده‌های نفتی بارها ایرلاین‌های بدهکار را تهدید کرده بود که در صورت عدم پرداخت بدهی سوخت رسانی به آنها را متوقف خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها