کد خبر: ۳۵۴۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
قسمت اول مستند بعد از خمینی" پایان نخست‌وزیر" منتشر می‌شود. این مستند سریالی که به منظور انتشار در شبکه های اجتماعی مجازی و تلفن همراه تولید شده, از هفته جاری در این فضا انتشارش را شروع کرده است. مستند بعد از خمینی روایتی بی پرده و شفاف از رخدادهای سیاسی اجتماعی دهه 70 است که به کارگردانی حجت اله نیکی ملکی و تهیه کنندگی شبکه اجتماعی افسران تولید شده است.
به گزارش پایگاه 598، مجموعه مستند «بعد از خمینی» روایتی از ناگفته های تاریخ انقلاب اسلامی است که به بیان چالش های انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 می پردازد.

این مستند سریالی که به منظور انتشار در شبکه های اجتماعی مجازی و تلفن همراه تولید شده, از هفته جاری در این فضا انتشارش را شروع کرده است.

مستند بعد از خمینی روایتی بی پرده و شفاف از رخدادهای سیاسی اجتماعی دهه 70  است که به کارگردانی حجت اله نیکی ملکی و تهیه کنندگی شبکه  اجتماعی افسران تولید شده است.

تا کنون قسمت اول مستند با نام «پایان نخست وزیر» منتشر شده است. این قسمت به ماجرای استعفاهای مکرر موسوی در طی هشت سال نخست وزیری اش می پردازد. استعفاهایی که نتیجه اش حذف پست نخست وزیری از قانون اساسی کشور می شود.

علاقه مندان می توانند جهت دانلود مستند به آدرس اینترنتی  www.afterkhomeini.afsaran.ir   و همچنین کانال تلگرامی مستند به آدرس: @afterkhomeini مراجعه و فایل مستند را دریافت نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها