به گزارش پایگاه 598، این بانک به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش هزینه ها،
توسعه كمي و كيفي خدمات الكترونيكي بر روي دستگاههاي خودپرداز را در اولويت
قرارداده كه اين امر استقبال هموطنان را به همراه داشته به گونه اي كه در
خلال مهرماه سالجاري بيش از٦٤ ميليون و ٤٧٤ هزار تراكنش موفق مالي بر روي
اين دستگاهها انجام شده است. بر اساس این گزارش هم اکنون افزون بر خدمات
پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام
مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری،
پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز
از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.
گفتنی است این بانک نسبت به
نصب و راه اندازی تعداد ٤ هزار و ٧٦٩دستگاه خودپرداز در سراسر کشور اقدام
نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود ٢ میلیون و ١٤٩ هزار
تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش ها شتابی می باشند را با
موفقیت انجام دهند.
شایان ذکر است بانك صادرات ايران با ٢٦٠٠ شعبه در
سراسر کشور، ٣٨٧ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤٥٤
هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان
بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ
بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.