کد خبر: ۳۵۱۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۵ دی ۱۳۹۰
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران‌بزرگ با اشاره به قانونی بودن انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: سازمان‌های نظارتی باید به صورت شفاف عملکرد 30 ساله جاسبی را بررسی کنند.
محمدرضا کاشفی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران‌بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد و انتخاب رئیس پیشنهادی این دانشگاه به صورت قانونی، گفت: آنچه امروز مشخص است، عدم تمکین به قانون از سوی عده‌ای از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد است که این دانشگاه را ملک شخصی خود و فرزندانشان می‌دانند.

وی افزود: طبق مصوبه قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست دومین جلسه هیئت امنا با وزیر علوم بود که طبق دستور وی رأی‌گیری طبق قانون انجام شد تا از فرصت‌سوزی‌ها جلوگیری شود.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: با توجه به رأی قانونی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد و با تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی، پرونده ریاست دانشگاه آزاد در دوران جاسبی وارد مرحله جدیدی شده است که در این مرحله باید رئیس سابق دانشگاه آزاد پاسخ‌گوی عملکرد 30 ساله خود با سرمایه‌های ملت باشد.

کاشفی تأکید کرد: سازمان‌های نظارتی باید به صورت شفاف عملکرد 30 ساله جاسبی را بررسی کرده و گزارشات آن را سریعاً به عموم ملت ارائه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: چنانچه تخلفی در دوران ریاست 30 ساله رئیس سابق دانشگاه آزاد صورت گرفته باشد، باید با قاطعیت با آن برخورد شود.

وی در ادامه گفت: اتحادیه‌‌های دانشجویی کشور از حرکت‌های قانونی در زمینه رشد و بالندگی فضای علمی کشور استفبال کرده و حمایت خود را از این حرکت‌های قانونی اعلام می‌دارند.

کاشفی در پایان خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران علمی و اجرایی در دانشگاه آزاد باید از قانون تبعیت کرده و موازین آن را رعایت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی باید هر چه سریعتر حمایت خودشون رو نسبت به رئیس جدید دانشگاه آزاد اعلام کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها