کد خبر: ۳۵۱۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۵ دی ۱۳۹۰
عضو برجسته جنبش آزادگان بحرین تظاهرات روز اربعین حسینی مردم بحرین را تجدید بیعت با آرمان‌های عاشورا دانست وافزود: مردم بحرین انقلابشان را تا پیروزی نهایی حسینی وار ادامه می‌دهند.
"جعفر الحسابی" فعال سیاسی و عضو برجسته جنبش آزادگان بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس تظاهرات ديروز بحرین را "با شکوه " توصیف کرد و افزود: ملت بحرین امروز ندای امام حسین را با ریختن به خیابان‌ها و قیام علیه  دیکتاتوری آل خلیفه لبیک گفتند.
 
 وی  تظاهرات اعتراض آمیز اربعین حسینی مردم بحرین را تجدید بیعت با آرمان‌های نهضت حسینی خواند و افزود: مردم ما امروز به خیابان‌ها آمدند تا به همه جهانیان اعلام کنند که انقلابی را که آغاز کردند هرگز پرچم ما را به زمین نخواهند گذاشت و تا پیروزی نهایی آن را ادامه خواهند داد.
 
این فعال سیاسی بحرینی قیام امروز مردم بحرین را تاکیدی بر نفرت و انزجار خود از اشغالگری عربستان سعودی و سرکوب نیروهای امنیتی منامه دانست و افزود: همه اقدامات ددمنشانه اشغالگران سعودی و آل خلیفه نه تنها امروز بلکه هیچ گاه نخواهد توانست جلوی سیل مردم و خواسته‌های مسالمت آمیز آنها را بگیرد.
 
وی راهپیمایی‌های اربعین حسینی در منامه و شهرهای دیگر بحرین را اقدامی چالش برانگیز برای آل خلیفه دانست و افزود: مردم بحرین نه تنها امروز بلکه در طی هزاران سال پیش همواره ندای حسینی سر می‌دادند و امروزه با تاسی گرفتن از قیام عاشورا همه قدرت نظامی آل سعود و آل خلیفه را به چالش کشیدند.
 
الحسابی همه تلاش‌های آل سعود و آل خلیفه جهت نابودی شعائر حسینی ناکام خواند و افزود: آل خلیفه و آل سعود از هیچ تلاشی برای تغییر جمعیتی بحرین و کم جلو دادن شمار شیعیان دریغ نمی‌کند ولی غافل از اینکه آنهابه جنگ امام حسین رفتند و شکست آنها در این توطئه‌ها قطعی است.
 
وی با بیان اینکه اشغالگران سعودی و دولتمردان آل خلیفه به تغییر نام میادین و خیابان‌های بحرین مبادرت می‌کنند گفت: ممکن است آل خلیفه و آل سعود بتوانند نام چند خیابان را مطابق میل خود تغییر دهند ولی هیچ گاه نمی‌توانندآرمان‌های این مردم حسینی را تغییر دهند.
 
این فعال سیاسی بحرین با اشاره به افزایش شمار شهدای انقلاب بحرین تصریح کرد که مردم بحرین برای دست یابی به خواسته‌های خود خون‌ها دادند و هیچ گاه از راهی که شروع کرده‌اند باز نخواهند گشت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها