کد خبر: ۳۵۱۵۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۰۱ آذر ۱۳۹۴
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ضمن تاکید بر ادامه‌دار بود حوادث پاریس گفت: معتقدم این حرکت تمامی سران اروپا را درگیر بحران می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان در تشریح، تحلیل و ارزیابی خود از حوادث اخیر تروریستی رخ داده در پاریس اظهار کرد: غرب به سرکردگی آمریکا تلاش کرد در سال‌های اخیر جنگ‌های نیابتی را در دنیای اسلام ایجاد کند تا به تعبیر خودشان، از اسلام و گسترش روزافزون آن در اروپا فراغت پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز بالغ بر 2 هزار فرانسوی در جریان جنگ‌های نیابتی داعش حضور دارند، گفت: امروز این عده بلای جان فرانسه شده‌اند و معتقدم که این حرکت‌های تروریستی آغاز شده تا درگیری کامل اروپا ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مسئله اصلی که امروز در جهان  و اروپا با حوادث پاریس کلید خورد، ادامه‌دار خواهد بود و به ذهن می‌رسد که تمامی سران اروپا درگیر این بحران می‌شوند.

وی در توضیح پیش‌بینی خود از آینده حوادث عنوان کرد: پیش بینی من بر این است که علی رغم خواسته استکبار که از ایجاد، حمایت و رقم زدن چنین حوادث تروریستی در اروپا هدفی جز تقویت موج اسلام هراسی را پیگیری نمی‌کردند، اسلام پیروز نهایی است.

سالک افزود: قطعا این حوادث برخلاف میل سران کفر و استکبار اروپایی موجبات گسترش بیشتر اسلام را در جهان و اروپا رغم خواهد زد.

وی در پایان با اشاره به احتمال برنامه‌ریزی از قبل برای این حوادث گفت: البته تحلیل و نگاه دیگری هم به این حوادث وجود دارد، اینکه این حوادث تروریستی توسط دولت فرانسه به منظور محدود ساختن هرچه بیشتر مسلمانان و کاهش موج اسلام‌گرایی در فرانسه شکل گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها