کد خبر: ۳۵۱۵۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۴
در آیین اختتامیه ششمین جشنواره یادمان ولایت کتاب بازنمود سبک ویژگی‌های مدیریتی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش پایگاه 598، شامگاه شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره یادمان ولایت با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت، فرج‌الله عارفی نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی از کتاب بازنمود سبک ویژگی‌های مدیریتی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس رونمایی شد.

اسماء سعیدی نویسنده کتاب بازنمود سبک ویژگی‌های مدیریتی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتاب با تکیه بر مطالعه و بررسی تطبیقی خصوصیات مدیریتی برخی سرداران شهید لشکر 41 ثارالله استان کرمان و با همکاری سنجر سلاجقه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نگارش شده است.

وی بیان داشت: امروز دشمنان اسلام و نظام به سردمداری آمریکا و صهیونیسم با شبیخون فرهنگی و توطئه‌های گوناگون اجتماعی و اقتصادی و در قالب تهدیدات نرم و انقلاب‌های مخملی درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند که این مسئولیت همه ما را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: در این میان کارآمدترین سلاح برای رویارویی با آن‌ها فراگیرشدن و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس یعنی همان ارزش‌های اصیل و عزتمندانه اسلامی و نهادینه کردن آن‌ها در نسل جدید جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: با انتقال ارزش‌های مقدس مدیریتی می‌توان در برابر ناتوی فرهنگی استکبار جهانی و جنگ نرم آن‌ها ایستاد و از آسیب‌های آن در ا‌مان ماند و با ناامید کردن دشمن در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پیروزی نظام اسلامی را تضمین کرد.

به گزارش فارس در این آیین رونمایی اسماء سعیدی نویسنده کتاب بازنمود سبک ویژگی‌های مدیریتی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس آن را به روح پاک و مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب سلامی حضرت امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهید زنده سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تقدیم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها