کد خبر: ۳۵۱۴۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بر خلاف اخبار منتشر شده درباره محرومیت علی کریمی، این هافبک سپاهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل ذوب‌آهن در مسابقات جام حذفی ندارد.
به گزارش پایگاه 598، رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعه محرومیت علی کریمی، هافبک تیم سپاهان برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: علی کریمی در دیدار روز جمعه سپاهان مقابل نفت تهران از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و سه اخطاره شد.

وی افزود: این بازیکن به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل ملوان، پرسپولیس و نفت تهران، سه اخطاره شد و در حال حاضر برای دیدار آینده تیم در لیگ برتر نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند.

سرپرست سپاهان درباره اینکه آیا این بازیکن مشکلی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن دارد یا خیر، تصریح کرد: قانون، بازیکن سه اخطاره را در دیدار لیگ برتر محروم می‌کند و کریمی در دیدار آینده ما در لیگ برتر محروم است.

وی اضافه کرد: در هر صورت، این بازیکن مشکلی برای دیدار روز سه‌شنبه سپاهان مقابل ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ندارد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها