به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مهر ماه سال ١٣٩٤ به
طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٦٤٤هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و
در مجموع٧٠٩ میلیون و ٣١٩هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند كه اين رقم
معادل ٢٢ درصد كل تراكنش هاي شبكه مي باشد. این میزان بیانگر رشد١٤ درصدی
تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از
استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس اين گزارش بانک
صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و
آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت
به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام
و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت
های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات،
سهولت و امنيت بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به
طوري که تا پايان مرداد ماه سال جاری بیش از ٤٣ ميليون حساب الکترونيکي
توسط هموطنان درشعب اين بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با ٤٥٤
هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از
٥٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی
به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین
دارد.