کد خبر: ۳۵۱۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۴
مادر شهید اسماعیل سیرت‌نیا:
مادر شهید اسماعیل سیرت‌نیا با بیان اینکه شهادت اسماعیل را در خواب دیده بودم، گفت: شهادت سعادتی بود که نصیب پسرم اسماعیل شد و از او خواستم شفاعت مرا به حضرت فاطمه (س) کند.

به گزارش پایگاه 598، مادر شهید اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با خانواده این شهید درباره شهادت فرزندش، اظهار کرد: شهادت سعادتی بود که نصیب پسرم اسماعیل شد.

وی با بیان اینکه اسماعیل هنگام اعزام به سوریه مرتب سفارش می‌کرد مراقب خودم باشم، افزود: اسماعیل در مدت 29 روزی که اعزام شده بود هر روز با من تماس می‌گرفت.

مادر شهید سیرت‌نیا اضافه کرد: روز سی‌ام اعزامش خواب دیدم اسماعیل من شهید شده و هرچه زنگ می‌زدم موفق نمی‌شدم با پسرم حرف بزنم و به پدرش گفتم اسماعیل شهید شده است.

وی به لحظه دیدارش با پیکر شهید اسماعیل سیرت‌نیا اشاره کرد و یادآور شد: زمانی که برای دیدن روی پسرم رفتم سرم را روی سینه‌اش گذاشتم و گفتم سید جان حالا شما باید شفاعت مرا به خانم حضرت فاطمه (س) کنید.

پدر شهید سیرت‌نیا نیز شهادت را سعادت بزرگی برای فرزندش دانست و گفت: بنده در 12 عملیات شرکت کردم و در هفت عملیات مجروح شدم اما لیاقت شهادت نصیب من نشد.

وی با بیان اینکه اسماعیل در راه حفاظت از اعتقادات خود به شهادت رسید، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم براساس ذهن‌های پاک و غیرت حسینی در جبهه مقابله با تروریسم و استکبار جهانی قرار گرفتند تا از حریم دین و اعتقادات خود دفاع کنند.

به گزارش فارس، شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و از شهدای مدافع حرم در گیلان بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط تکفیری‌ها به شهادت رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها