کد خبر: ۳۵۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
مربی اسبق تیم پاس گفت: «به اصرار پسرم و با توجه به شناختی که از نکونام و قلعه نویی داشتم برای آشتی دادن شان اقدام کردم.»
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم قاسمپور در درباره اینکه چه انگیزه ای سبب شد تا امیر قلعه نویی را راضی کند تا از شکایتی که از جواد نکونام کرده بود صرفنظر کند صحبت کرد و جزییات ماجرا را شرح داد. 

متن کامل صحبت های قاسمپور را در ادامه می خوانید:

* چه شد که چنین تصمیمی گرفتید تا با قلعه نویی حرف بزنید؟

- پسرم (پدرام قاسمپور) در دورانی که من سرمربی پاس بودم در تیم امیدهای پاس بازی می کرد. در همان زمان نکونام هم شاگرد خودم بود و این دو از آن زمان ارتباط دوستانه شان را حفظ کردند. روز یکشنبه پسرم با من تماس گرفت و از من خواست تا با توجه به دوستی قدیمی که با امیر قلعه نویی دارم در این باره با او حرف بزنم و از او خواهش کنم که از شکایتش صرفنظر کند. من هم که این مسایل را خیلی جدی دنبال نمی کنم اصلا نمی دانستم اتفاقی اینچنینی رخ داده است.

 

* با قلعه نویی صحبت کردید؟

- بله! همان یکشنبه شب تماس گرفتم. به هر حال امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بوده و در لیگ هم سال ها سرمربیگری استقلال را کرده و چندین جام قهرمانی کسب کرده است و از طرفی نکونام هم کاپیتان تیم ملی و شاگرد خودم در پاس بوده و این باعث شد تا با امیر صحبت کنم. به هر حال بعضا پیش می آید که شاگردها حرفی بزنند که نباید بزنند و این هم خوب نیست. ولی اتفاقی است که بعضا رخ می دهد.

 

* قلعه نویی سریع حرف تان را پذیرفت؟

- خیر! او مفصل با من در ارتباط با مصاحبه ای که نکونام کرده بود حرف زد و البته من هم به قلعه نویی حق دادم که ناراحت باشد. او دل پری داشت ولی بزرگواری به خرج داد و روی مرا زمین نینداخت...

 

* ... ناراحتی اش دقیقا از چه چیزی بود؟

- من به او حق می دهم که از جواد ناراحت باشد. من قلعه نویی را خیلی سال است که می شناسم. ما با هم در تیم السد قطر همبازی بودیم. البته من در سال های پایانی بازی ام بودم و امیر برعکس بود. او منش پهلوانی دارد و اهل گله و شکایت نیست ولی این بار مصاحبه ای که انجام شد، پسرش را خیلی آزرده و حتی باعث ناراحتی روحی پسرش شده و مشکلاتی برایش بوجود آورده بود. به من گفت که به خاطر مشکلی که برای پسرش به وجود آمده شکایت کرده است. من یک پدر هستم و حرف قلعه نویی را کاملا درک کردم. هیچ پدری حاضر نیست ناراحتی فرزندش را ببیند و امیر هم رفتارش کاملا پدرانه بوده است ولی من از خودش و آقا پسرش خواستم که این بار را به خاطر من از این شکایت گذشت کنند و او هم روی مرا زمین نینداخت.

 

* با نکونام صحبت نکردید؟

- نه ولی این کار را خواهم کرد. البته باید این را هم به جواد بگویم که روزی حشمت مهاجرانی به ما که شاگردان جوان او بودیم گفت روزی خودتان هم مربی می شوید و خیلی از مسایل را آن زمان متوجه خواهید شد. من هم به نکونام می گویم که همیشه معلم بر گردن شاگرد حق دارد و البته ممکن است که گاهی معلم هم اشتباهی داشته باشد ولی آخرش معلم است و بر گردن شاگردش حق دارد. نمی تواند ببیند که شاگردش مقابل او بایستد و حرف درشت بزند. البته هستند افرادی که کنار این بازیکنان حضور دارند و آتش بیار معرکه می شوند ولی از جواد بعید است که تصمیم اشتباه بگیرد. من مطمئن هستم که او هم در راه مربیگری حرکت می کند و قطعا آن زمان به این حرف من و قلعه نویی می رسد.

 

* چه توصیه ای به جواد نکونام دارید؟

- برخی از آب گل آلود برای خود ماهی می گیرند ولی روزی نکونام هم مربی می شود و متوجه خواهد شد که من چه می گویم. حرف درشت زدن به معلم خوب نیست. ممکن است روزی بازیکن از ترکیب بیرون باشد یا اتفاقاتی در یک تیم رخ بدهد ولی حرمت بزرگتر را نگه داشتن رسم پهلوانی است. البته من از قلعه نویی هم ممنونم که گذشت کرد. او ثابت کرد که بزرگتر همیشه کوچکترش را می بخشد ولی نکونام هم نباید این رفتار را با معلمش انجام می داد. من حرف های قلعه نویی را شنیدم و می دانم که گذشت از این ماجرا برایش خیلی سخت بود ولی این کار را کرد. در واقع این بار هم کارد به استخوانش رسیده بود وگرنه او اهل گله و شکایت نیست.

 

* ظاهرا قرار است دیداری دیگر هم بین آنها برگزار شود تا این موضوع کامل برطرف شود؟

- بله من این روزها درگیر فیزیوتراپی زانوی خرابم هستم که یادگار دوران بازی است ولی خودم می خواهم نکونام را به خانه امیر ببرم و این ماجرا را کاملا خاتمه بدهم.


منبع: کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها